Είσοδος στον λογαριασμό... Login

SEO Basic Tips

Αν είστε καινούργιος στο SEO, ή αν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης που προσπαθεί να μάθει τα βασικά του SEO, θα βρείτε το παρακάτω άρθρο ιδιαίτερα χρήσιμο!

Μία βασική αρχή που πρέπει να διέπει το site σας, πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, είναι η εξής: Το περιεχόμενό του πρέπει να είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες του. Υπάρχουν χιλιάδες άρθρα τα οποία καλύπτουν το θέμα “SEO Tips”, τα οποία μιλάνε λεπτομερώς για την στρατηγική SEO που πρέπει να ακολουθήσει μία επιχείρηση, μερικά εκ των οποίων είναι όντως χρήσιμα. Άλλα όμως είναι αρκετά παραπλανητικά και περιέχουν outdated περιεχόμενο. Όλα όμως περιέχουν πολύ μεγάλη ανάλυση του θέματος, η οποία δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τον ιδιοκτήτη μιας μικρής επιχείρησης. Εκεί χρειάζονται τα βασικά

Τα βασικά του SEO

Όταν μιλάμε για τα βασικά του SEO, πρέπει να τηρούνται τα παρακάτω:

Keyword Research: Μάθετε πως θα σας βρουν οι επισκέπτες σας

Χρησιμοποιήστε δεδομένα από το Google Analytics, το Google AdWords, και όσες άλλες πηγές δεδομένων έχετε στην διάθεσή σας για να εντοπίσετε ποια keywords πρέπει να θέσετε ως στόχο, με βάση τις μηνιαίες αναζητήσεις. Ερευνήστε επίσης την πιθανότητα τα συγκεκριμένα keywords να οδηγήσουν ή όχι στην επίτευξη των στόχων σας (ειδικά για τα keyword phrases όπως “Online παραγγελία στο Χαλάνδρι”), κάτι που εξαρτάται από τον σκοπό για τον οποίο έγινε η αναζήτηση από τον χρήστη.

Είναι ο σκοπός καθαρά πληροφοριακός; Χρειάζεται ο χρήστης να αγοράσει κάτι; Ή απλώς “σερφάρει” στο ίντερνετ; Υπάρχουν διττά νοήματα πχ για την αναζήτηση “Painters in London”, γιατί ο χρήστης μπορεί να ψάχνει καλλιτέχνες στην περιοχή του ή απλώς κάποιον επαγγελματία για βάψει τον τοίχο του σπιτιού του.

Content Implementation: Χρησιμοποιήστε τα keywords που έχετε επιλέξει στα πρωτότυπα κείμενα σας.

Τώρα που έχετε βρει τα κατάλληλα keywords πρέπει να φτιάξετε κείμενα στο site σας, τα οποία θα τα περιλαμβάνουν. Είναι σημαντικό τα κείμενα να γράφονται για να απευθύνονται στους χρήστες. Μπορείτε να ρωτήσετε τον εαυτό σας “θα το διάβαζα αυτό;” Αν η απάντηση είναι “όχι” τότε πρέπει να προσπαθήσετε ξανά με τα κείμενα. Κάθε κείμενο πρέπει να εξυπηρετεί έναν μοναδικό σκοπό, οπότε δημιουργήστε τα αναλόγως.

Meta Implementation: Χρησιμοποιήστε τα keywords που έχετε επιλέξει στα Metadata (Titles & Descriptions).

Οι Meta πληροφορίες αποτελούν ακόμα και σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής SEO, καθώς εκείνες οι πληροφορίες εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης και δείχνουν στους χρήστες με μία γρήγορη ματιά τι περιλαμβάνει το link που πρόκειται να ακολουθήσουν. Ως meta keywords χρησιμοποιήστε τα ίδια keywords που έχετε ορίσει για το εκάστοτε κείμενο.

User-friendly design: Ρωτήστε τον εαυτό σας “Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το site;”

Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας αποτελεί το πιο αντικειμενικό κομμάτι του SEO, καθώς οι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος είναι συγκεκριμένοι και όλοι οδηγούν στο ίδιο ερώτημα: “Είναι το site εύκολο στην χρήση; Είναι ξεκάθαρος ο δρόμος για την ολοκλήρωση ενός conversion;”. Η ύπαρξη των δύο παραπάνω στο site σας το κάνει user-friendly. Υπάρχουν επίσης κάποια standards που καλό είναι να ακολουθούνται στον σχεδιασμό ενός site, ώστε να επιτυγχάνεται η user-friendly φύση αυτού. Τα στοιχεία είναι τα παρακάτω:

  • Το logo της ιστοσελίδας αποτελεί και home button, ενώ βρίσκεται πάνω αριστερά στην σελίδα.
  • Το τηλέφωνο και η διεύθυνση βρίσκονται πάνω δεξιά στην σελίδα ή στο footer.
  • Το navigation (menu) πρέπει να είναι οριζόντιο και όχι κάθετο.
  • -Το site πρέπει να είναι responsive.

Όλα τα παραπάνω βελτιώνουν το user engagement και αυξάνουν την πιθανότητα μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη.

Ποιοτικό Link Building: Η Ποιότητα είναι πιο σημαντική από την Ποσότητα.

Το Link Building αποτελεί ακόμα και σήμερα την πιο αποτελεσματική τακτική για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας. Είναι παράλληλα και η πιο επικίνδυνη, καθώς οι τακτικές black hat SEO μπορούν να οδηγήσουν σε ανεπανόρθωτες ζημιές στα rankings μιας ιστοσελίδας. Η δημιουργία φυσιολογικών Links αποτελεί μία επίπονη και συχνά αποτυχημένη διαδικασία. Η πιο σημαντική συμβουλή για τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις είναι να γίνουν γνωστές στις τοπικές κοινότητες.

Είστε χορηγός σε ένα event; Κάποια τοπική ομάδα ποδοσφαίρου; Αν πχ είστε μια μικρή εταιρεία με προϊόντα γραφείου, χορηγείτε αναλώσιμα σε ένα σχολείο ή σε κάποιον μη κερδοσκοπικό οργανισμό της πόλης σας; Αν ναι, τότε αυτός είναι ο τύπος των backlinks που θέλετε να αποκτήσετε. Αν λοιπόν έχετε το budget, η χορηγία ενός από τα παραπάνω αποτελεί ενέργεια που οδηγεί σε υψηλό social sharing και φέρνει αναπόφευκτα αρκετά φυσικά backlinks. Σημαντικό να γνωρίζετε επίσης ότι ως μικρή επιχείρηση πρέπει να αποφεύγετε το ανταλλακτικό (reciprocal) link bulding, το πληρωτέο link building, τα links από τελείως άσχετες -με το αντικείμενό σας- πηγές και η χρήση spammy directories.

Συμπεράσματα

Το SEO είναι ένας πολύπλοκος τομέας που αλλάζει συνεχώς και προκαλεί ενδιαφέρον, αλλά και.. πονοκεφάλους, στους περισσότερους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Παρόλα αυτά, απλά χρησιμοποιώντας τα παραπάνω 5 βασικά tips θα θέσετε τις βάσεις για την online παρουσία της επιχείρησής σας. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πάρα πολλές τακτικές και στρατηγικές οι οποίες θα σας οδηγήσουν σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, τις οποίες όμως καλό είναι να τις αφήσετε στα χέρια των ειδικών. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ανεβάσουμε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη θέση της Google και να αυξήσουμε τις πωλήσεις σας!

Ανακάλυψε τις υπηρεσίες μας: www.socialactive.gr

SEO Basic Tips

Αν είστε καινούργιος στο SEO, ή αν είστε ιδιοκτήτης μιας μικρής επιχείρησης που προσπαθεί να μάθει τα βασικά του SEO, θα βρείτε το παρακάτω άρθρο ιδιαίτερα χρήσιμο!

Μία βασική αρχή που πρέπει να διέπει το site σας, πριν μπούμε σε λεπτομέρειες, είναι η εξής: Το περιεχόμενό του πρέπει να είναι χρήσιμο για τους επισκέπτες του. Υπάρχουν χιλιάδες άρθρα τα οποία καλύπτουν το θέμα “SEO Tips”, τα οποία μιλάνε λεπτομερώς για την στρατηγική SEO που πρέπει να ακολουθήσει μία επιχείρηση, μερικά εκ των οποίων είναι όντως χρήσιμα. Άλλα όμως είναι αρκετά παραπλανητικά και περιέχουν outdated περιεχόμενο. Όλα όμως περιέχουν πολύ μεγάλη ανάλυση του θέματος, η οποία δεν είναι ιδιαίτερα χρήσιμη για τον ιδιοκτήτη μιας μικρής επιχείρησης. Εκεί χρειάζονται τα βασικά

Τα βασικά του SEO

Όταν μιλάμε για τα βασικά του SEO, πρέπει να τηρούνται τα παρακάτω:

Keyword Research: Μάθετε πως θα σας βρουν οι επισκέπτες σας

Χρησιμοποιήστε δεδομένα από το Google Analytics, το Google AdWords, και όσες άλλες πηγές δεδομένων έχετε στην διάθεσή σας για να εντοπίσετε ποια keywords πρέπει να θέσετε ως στόχο, με βάση τις μηνιαίες αναζητήσεις. Ερευνήστε επίσης την πιθανότητα τα συγκεκριμένα keywords να οδηγήσουν ή όχι στην επίτευξη των στόχων σας (ειδικά για τα keyword phrases όπως “Online παραγγελία στο Χαλάνδρι”), κάτι που εξαρτάται από τον σκοπό για τον οποίο έγινε η αναζήτηση από τον χρήστη.

Είναι ο σκοπός καθαρά πληροφοριακός; Χρειάζεται ο χρήστης να αγοράσει κάτι; Ή απλώς “σερφάρει” στο ίντερνετ; Υπάρχουν διττά νοήματα πχ για την αναζήτηση “Painters in London”, γιατί ο χρήστης μπορεί να ψάχνει καλλιτέχνες στην περιοχή του ή απλώς κάποιον επαγγελματία για βάψει τον τοίχο του σπιτιού του.

Content Implementation: Χρησιμοποιήστε τα keywords που έχετε επιλέξει στα πρωτότυπα κείμενα σας.

Τώρα που έχετε βρει τα κατάλληλα keywords πρέπει να φτιάξετε κείμενα στο site σας, τα οποία θα τα περιλαμβάνουν. Είναι σημαντικό τα κείμενα να γράφονται για να απευθύνονται στους χρήστες. Μπορείτε να ρωτήσετε τον εαυτό σας “θα το διάβαζα αυτό;” Αν η απάντηση είναι “όχι” τότε πρέπει να προσπαθήσετε ξανά με τα κείμενα. Κάθε κείμενο πρέπει να εξυπηρετεί έναν μοναδικό σκοπό, οπότε δημιουργήστε τα αναλόγως.

Meta Implementation: Χρησιμοποιήστε τα keywords που έχετε επιλέξει στα Metadata (Titles & Descriptions).

Οι Meta πληροφορίες αποτελούν ακόμα και σήμερα ένα σημαντικό κομμάτι της στρατηγικής SEO, καθώς εκείνες οι πληροφορίες εμφανίζονται στις μηχανές αναζήτησης και δείχνουν στους χρήστες με μία γρήγορη ματιά τι περιλαμβάνει το link που πρόκειται να ακολουθήσουν. Ως meta keywords χρησιμοποιήστε τα ίδια keywords που έχετε ορίσει για το εκάστοτε κείμενο.

User-friendly design: Ρωτήστε τον εαυτό σας “Θα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το site;”

Ο σχεδιασμός μιας ιστοσελίδας αποτελεί το πιο αντικειμενικό κομμάτι του SEO, καθώς οι κανόνες που πρέπει να ακολουθήσει κάποιος είναι συγκεκριμένοι και όλοι οδηγούν στο ίδιο ερώτημα: “Είναι το site εύκολο στην χρήση; Είναι ξεκάθαρος ο δρόμος για την ολοκλήρωση ενός conversion;”. Η ύπαρξη των δύο παραπάνω στο site σας το κάνει user-friendly. Υπάρχουν επίσης κάποια standards που καλό είναι να ακολουθούνται στον σχεδιασμό ενός site, ώστε να επιτυγχάνεται η user-friendly φύση αυτού. Τα στοιχεία είναι τα παρακάτω:

  • Το logo της ιστοσελίδας αποτελεί και home button, ενώ βρίσκεται πάνω αριστερά στην σελίδα.
  • Το τηλέφωνο και η διεύθυνση βρίσκονται πάνω δεξιά στην σελίδα ή στο footer.
  • Το navigation (menu) πρέπει να είναι οριζόντιο και όχι κάθετο.
  • -Το site πρέπει να είναι responsive.

Όλα τα παραπάνω βελτιώνουν το user engagement και αυξάνουν την πιθανότητα μετατροπής του επισκέπτη σε πελάτη.

Ποιοτικό Link Building: Η Ποιότητα είναι πιο σημαντική από την Ποσότητα.

Το Link Building αποτελεί ακόμα και σήμερα την πιο αποτελεσματική τακτική για την αύξηση της οργανικής επισκεψιμότητας μιας ιστοσελίδας. Είναι παράλληλα και η πιο επικίνδυνη, καθώς οι τακτικές black hat SEO μπορούν να οδηγήσουν σε ανεπανόρθωτες ζημιές στα rankings μιας ιστοσελίδας. Η δημιουργία φυσιολογικών Links αποτελεί μία επίπονη και συχνά αποτυχημένη διαδικασία. Η πιο σημαντική συμβουλή για τις μικρές τοπικές επιχειρήσεις είναι να γίνουν γνωστές στις τοπικές κοινότητες.

Είστε χορηγός σε ένα event; Κάποια τοπική ομάδα ποδοσφαίρου; Αν πχ είστε μια μικρή εταιρεία με προϊόντα γραφείου, χορηγείτε αναλώσιμα σε ένα σχολείο ή σε κάποιον μη κερδοσκοπικό οργανισμό της πόλης σας; Αν ναι, τότε αυτός είναι ο τύπος των backlinks που θέλετε να αποκτήσετε. Αν λοιπόν έχετε το budget, η χορηγία ενός από τα παραπάνω αποτελεί ενέργεια που οδηγεί σε υψηλό social sharing και φέρνει αναπόφευκτα αρκετά φυσικά backlinks. Σημαντικό να γνωρίζετε επίσης ότι ως μικρή επιχείρηση πρέπει να αποφεύγετε το ανταλλακτικό (reciprocal) link bulding, το πληρωτέο link building, τα links από τελείως άσχετες -με το αντικείμενό σας- πηγές και η χρήση spammy directories.

Συμπεράσματα

Το SEO είναι ένας πολύπλοκος τομέας που αλλάζει συνεχώς και προκαλεί ενδιαφέρον, αλλά και.. πονοκεφάλους, στους περισσότερους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων. Παρόλα αυτά, απλά χρησιμοποιώντας τα παραπάνω 5 βασικά tips θα θέσετε τις βάσεις για την online παρουσία της επιχείρησής σας. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πάρα πολλές τακτικές και στρατηγικές οι οποίες θα σας οδηγήσουν σε ακόμα καλύτερα αποτελέσματα, τις οποίες όμως καλό είναι να τις αφήσετε στα χέρια των ειδικών. Επικοινωνήστε μαζί μας για να ανεβάσουμε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη θέση της Google και να αυξήσουμε τις πωλήσεις σας!

Ανακάλυψε τις υπηρεσίες μας: www.socialactive.gr

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το…!

Κατεβάστε Δωρεάν το νέο μας ebook!

Για σένα που αναζητάς χρήσιμες συμβουλές για το πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media, ετοιμάσαμε το e-book:

"Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media"

Κατέβασέ το ΔΩΡΕΑΝ.

Τέλεια! Έχετε εγγραφεί επιτυχώς.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της Facebook σελίδας σου!

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ της Facebook σελίδας σου!

Συμπληρώστε τα στοιχεία σου και θα λάβεις την αξιολόγηση της σελίδας σου στο email σου!

You have Successfully Subscribed!

Pin It on Pinterest

Share This