Ναι, έχεις ακούσει ότι στις μέρες μας το Facebook, με τη σωστή διαχείριση μπορεί να γίνει το πιο αποδοτικό και οικονομικό μέσο για να προβάλλεις την επιχείρησή σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Και αποφάσισες να ξεκινήσεις και εσύ.

Και ενώ νόμιζες ότι είναι εύκολο και πολύ απλό σαν διαδικασία, ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι πρέπει να κάνεις μια σειρά από σωστές κινήσεις και επιλογές όχι μόνο για να αξιοποιήσεις αποτελεσματικά το μέσο αλλά και για να μην πετάξεις τον χρόνο και τα χρήματά σου. Η αλήθεια είναι ότι είναι εύκολο να είσαι απλός χρήστης του δημοφιλέστερου Social Μedia καναλιού αλλά δύσκολο να υλοποιείς ενέργειες Facebook διαφήμισης και προβολής μέσα σε αυτό.

Σε αυτό το άρθρο θα διαβάσεις συμβουλές και προτάσεις που θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις τους βασικούς άξονες ενεργειών που πρέπει να ακολουθήσεις, προκειμένου να μάθεις να διαχειρίζεσαι σωστά τη Facebook σελίδα της επιχείρησής σου.

Διαχείριση Facebook page & Δημιουργία περιεχομένου

Όλα ξεκινούν από το σωστό περιεχόμενο. Στα πλαίσια μιας ολοκληρωμένης και αποτελεσματικής διαχείρισης στο Facebook, το περιεχόμενο είναι ο Νο1 παράγοντας που θα πρέπει να λάβεις υπόψιν. Αν το περιεχόμενο σου είναι σωστό και κεντρίσει το ενδιαφέρον των χρηστών, τότε η επιτυχία σου είναι σίγουρη.

Βασικοί άξονες γύρω από τους οποίους πρέπει να κινηθεί η θεματολογία σου είναι:

  • η επιχείρησή σου
  • ο επαγγελματικός σου κλάδος
  • τα νέα και οι εξελίξεις στον χώρο, στον οποίο δραστηριοποιείσαι
  • η τρέχουσα καθημερινότητα

Το περιεχόμενο που θα ανεβάζεις θα πρέπει να ποικίλει και να είναι έτσι σχεδιασμένο, ώστε να τραβάει την προσοχή και το ενδιαφέρον των χρηστών, ώστε όχι μόνο να κάνουν like αλλά και comment ή share. Για να το πετύχεις αυτό θα πρέπει να έχεις μια ξεκάθαρη στρατηγική για το τι θέλεις να πετύχεις και ένα οργανωμένο μηνιαίο πλάνο δημοσιεύσεων.

protinoyme 1

Απλές συμβουλές που θα κατευθύνουν σωστά τον τρόπο σκέψης σου και να μάθεις να διαχειρίζεσαι το Facebook και τα post που ανεβάζεις με στρατηγικό σχεδιασμό και πλάνο επαγγελματία.

Μπες στη θέση του πελάτη σου. Τι θα τον ενδιέφερε να δει και να διαβάσει; Τι θα του τράβαγε την προσοχή; Σε τι θα έκανε Like, Share ή Comment;

Ξεκαθάρισε τι θα πεις, πότε θα το πεις και γιατί. Δες ποιες ώρες το κοινό σου είναι πραγματικά ενεργό στο Facebook και συνδύασέ το με μια δημιουργική παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου.

Αν στοχεύεις σε πολλά και διαφορετικά κοινά, δημιούργησε διαφορετικό περιεχόμενο για κάθε κατηγορία χρηστών. Διαχώρισε το κοινό σου με βάση την ηλικία ή τις ανάγκες του και σκέψου πώς θα τους προσεγγίσεις.

Προσάρμοσε το ύφος επικοινωνίας σου, στο ύφος και στο στυλ του Facebook. Χρησιμοποίησε έξυπνα, απλά κείμενα, ωραίες εικόνες. Πρόσθεσε συναίσθημα και εικόνα στο κείμενό σου χρησιμοποιώντας emoticons, τα οποία, ειδικά, στις γυναίκες αρέσουν πάρα πολύ.

Χρησιμοποίησε hashtags (#), αλλά με μέτρο. Ένα με δύο hashtags σε κάθε σου ανάρτηση είναι αρκετά. Επέλεξε το hashtag (ή τα hashtags) που σε αντιπροσωπεύουν σαν επιχείρηση και χρησιμοποίησέ τα σταθερά, σε κάθε ανάρτηση.

Δώσε συμβουλές. Αν έχεις κάποιο blog, θα σε βοηθήσει πολύ. Η λογική είναι ότι γράφεις κάποιο άρθρο στο blog και το κοινοποιείς στη σελίδα σου στο Facebook. Οι χρήστες αναζητούν και διαβάζουν περιεχόμενο που απαντά στις ανάγκες και τα προβλήματά τους ή τους τραβάει την προσοχή. Μην ξεχνάς να βάζεις links στο website και στο blog σου.

Μην παραλείπεις τα απλά και καθημερινά πράγματα που θα σε βοηθήσουν να χτίσεις μια πιο ουσιαστική σχέση με το κοινό σου:

  • πες μια καλημέρα ή καλό μήνα
  • ευχήσου χρόνια πολλά τα Χριστούγεννα, την Πρωτοχρονιά, το Πάσχα, στην γιορτή της μητέρας ή στις εθνικές εορτές.

Ανέβασε videos. Δεν ζούμε απλά στην εποχή της εικόνας αλλά στην εποχή του video. Τα video δίνουν άλλη εικόνα στην σελίδα σου και μεταφέρουν πιο αποτελεσματικά το μήνυμά σου!

Κάποιες ιδέες για Video για να ξεκινήσεις:

  • Video από το μαγαζί σου ή τον χώρο της επιχείρησής σου
  • Video με τη διαδικασία παραγωγής
  • Παρουσίαση των προϊόντων ή των υπηρεσιών σου
  • Εκπαιδευτικά video για την χρήση των προϊόντων και υπηρεσιών σου
  • Συνεντεύξεις ή αποσπάσματα από τηλεοπτικές εκπομπές.
  • Video με testimonial πελατών σου (testimonial είναι μια δήλωση- άποψη- φράση του πελάτη σου για εσένα και την επιχείρησή σου). Zήτησε από καταναλωτές να σου στείλουν τα δικά τους video, με εκείνους να πρωταγωνιστούν και να χρησιμοποιούν ή καταναλώνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
  • Απόσπασμα από κάποια ομιλία σου σε συνέδριο ή έκθεση
tip
Tip: Αξιοποίησε τη δυνατότητα που σου δίνει το Facebook για Live Videos και προσπάθησε να κάνεις ένα δύο Facebook live τον μήνα.
Περισσότερα Tips & Συμβουλές μπορείς να βρεις στο νέο μας e-book με θέμα: “Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media.” Κατέβασε το e-book εδώ.

Διαχείριση Διαφήμισεων στο facebook (ads)

Ωραία έφτιαξες ωραίο και σωστό περιεχόμενο, αλλά ποιος θα το δει;

Δυστυχώς, οι εποχές όπου ανέβαζες ένα Post στη σελίδα σου και αυτό το post το έβλεπε μεγάλο μέρος των fan σου έχουν περάσει. Το Facebook είναι μια επιχείρηση και η βασική πηγή εσόδων της είναι οι διαφημίσεις. Για αυτό για να δει τις δημοσιεύσεις σου το κοινό στόχος σου θα πρέπει να τρέξεις Facebook ads.

Από την άλλη, το καλό είναι ότι οι επιλογές διαφήμισης που σου προσφέρει το Facebook είναι πολλές και αν διαχειριστείς σωστά τις διαφημιστικές σου καμπάνιες, θα δεις άμεσα και γρήγορα αποτελέσματα στις πωλήσεις σου, χωρίς να το έχεις πληρώσει ακριβά. Καταρχήν, μπορείς απλά να προωθήσεις το post που ανέβασες στη σελίδα σου ή να δημιουργήσεις ξεχωριστές διαφημιστικές καμπάνιες.

Το Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να τρέξεις πολλές και διαφορετικές διαφημιστικές καμπάνιες, ανάλογα τους στόχους σου και το κοινό που θα στοχεύσεις.

tip
Tip: Η αποτελεσματική διαχείριση Facebook διαφημίσεων είναι πολύ σημαντική γιατί καθορίζουν την επιτυχία ή αποτυχία της σελίδας σου. Πριν ξεκινήσεις θα πρέπει να σκεφτείς καλά πόσα χρήματα που θα επενδύσεις και το κοινό που θα προσεγγίσεις Αν δεν νιώθεις σίγουρος ζήτα τη βοήθεια ενός ειδικού, είναι κρίμα να πάει η επένδυσή σου χαμένη.

Ξεκινώντας με τις διαφημίσεις Facebook

Για να ετοιμάσεις μια διαφημιστική καμπάνια, τα βήματα είναι αρκετά αλλά αν κινηθείς σωστά θα τα καταφέρεις.

Ξεκινάς από την κεντρική σελίδα του προσωπικού σου προφίλ. Αριστερά και κάτω-κάτω -στην ενότητα CREATE (ή Δημιουργία στα ελληνικά), πατάς διαφήμιση και μεταφέρεσαι στην Διαχείριση Διαφημίσεων (Adverts Manager). Εκεί θα στήσεις και θα τρέξεις τις διαφημιστικές σου καμπάνιες.

Το πρώτο πράγμα που θα σου ζητηθεί είναι να επιλέξεις στόχο. Μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα στις παρακάτω 3 διαθέσιμες βασικές κατηγορίες:

facebook ads - goals

Τι σημαίνει η κάθε κατηγορία;

  • Αναγνωρισιμότητα (Brand Awareness): To επιλέγεις αν ο στόχος σου είναι να σε γνωρίσει το ευρύ κοινό και να μάθει για σένα και την επιχείρησή σου.
  • Αξιολόγηση για αγορά (Consideration): Το επιλέγεις αν θες να οδηγήσεις κόσμο στην ιστοσελίδα ή στο e-shop σου και να συλλέξεις στοιχεία πελατών για μελλοντικές ενέργειες.
  • Μετατροπή -Conversion: Προτείνεται σε e-shop και είναι ο ιδανικός τρόπος διαφήμισης, αν θέλεις άμεσες πωλήσεις.
tip
Tip: Καθένας από τους τύπους που θα δεις σε κάθε κατηγορία, εξυπηρετεί και έναν συγκεκριμένο στόχο, από το να αυξήσεις τα like στη σελίδα σου μέχρι και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου. Πρότασή μας είναι ο συνδυασμός των παραπάνω κατηγοριών! Ξεκίνα με καμπάνιες για αναγνωρισιμότητα / awareness, ώστε να χτίσεις την εικόνα και το όνομά σου. Συνέχισε με ενέργειες για αξιολόγηση αγοράς/ consideration και αμέσως μετά με καμπάνιες για μετατροπή / conversion.

Στόχευσε το κοινό σου

Η επόμενη πολύ σημαντική επιλογή που θα πρέπει να κάνεις αφορά το κοινό στο οποίο θα στοχεύσεις. Εδώ οι δυνατότητες που σου προσφέρει το Facebook είναι πολλές και εξαιρετικές και πρέπει να αφιερώσεις χρόνο να τις ανακαλύψεις και να σκεφτείς πώς θα τις αξιοποιήσεις ορθά, ώστε να σου φέρουν αποτελέσματα.

Για παράδειγμα μπορείς να δημιουργήσεις συγκεκριμένη ομάδα ή ομάδες χρηστών, τους οποίους θα προσεγγίζεις με τη διαφήμισή σου. 
Αυτό το κοινό μπορείς να το διαμορφώσεις ορίζοντας τα κριτήρια που εσύ θέλεις να έχουν οι χρήστες, στους οποίους θα μιλήσεις. Μπορείς να διαμορφώσεις το κοινό σου με βάση την ηλικία, το φύλλο, το επίπεδο εκπαίδευσης, την οικογενειακή κατάσταση, τα ενδιαφέροντα, την περιοχή διαμονής. Παράλληλα, μπορείς να εξαιρέσεις και συγκεκριμένους χρήστες που δεν θέλεις να δουν το μήνυμα σου.

Και το παραπάνω είναι μόνο η αρχή. Το Facebook σου δίνει τη δυνατότητα ακόμη πιο στοχευμένης προβολής σε συγκεκριμένους χρήστες, όπως στόχευση σε αυτούς που:

  • τους αρέσει ήδη η σελίδα σου.
  • αρέσει η σελίδα σου αλλά και οι φίλοι τους.
  • έχουν επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου.
  • έχεις το e-mail τους.
  • έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα. Π.χ. χρήστες που τους αρέσει η μουσική ή χρήστες που έχουν παιδί ή χρήστες που τους αρέσουν τα ταξίδια.
  • έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά με τους πελάτες σας- Custom audience ή Προσαρμοσμένα κοινά στα ελληνικά.

Εντυπωσιακό? Ναι!
Ακόμα πιο εντυπωσιακά είναι τα αποτελέσματα που μπορούν να φέρουν στις πωλήσεις σου. Μόνο αν το δοκιμάσεις θα καταλάβεις την αξία τους.Να ξέρεις πάντως ότι θα χρειαστεί να αφιερώσεις αρκετό χρόνο για να καταλάβεις πώς δουλεύει η πλατφόρμα, να στήσεις τις καμπάνιες σου και να μάθεις να διαχειρίζεσαι σωστά τις Facebook διαφημίσεις σου.

Αν χρειαστείς βοήθεια ή πιστεύεις ότι ένας ειδικός στις διαφημίσεις στο Facebook θα το υλοποιήσει πιο σωστά από εσένα, είμαστε δίπλα σου να σε βοηθήσουμε.

Διαχειρίζομαι τη Facebook σελίδα μου σωστά, μελετώντας τα Στατιστικά στοιχεία.

To Facebook σου δίνει τη δυνατότητα να ελέγξεις και να μετρήσεις κάθε σου κίνηση σε αυτό. Για να είναι, λοιπόν, η διαχείριση της σελίδας σου στο Facebook όσο πιο αποτελεσματική γίνεται και να μπορείς να τρέχεις επιτυχημένες ενέργειες, θα πρέπει να μελετάς τα αποτελέσματα αυτών και με βάση τα συμπεράσματά σου να σχεδιάζεις τις μελλοντικές σου κινήσεις.

Πώς θα μελετήσεις τα στατιστικά στοιχεία:

Επέλεξε τα Στατιστικά Στοιχεία (θα τα βρεις στη λευκή μπάρα- κάτω από το κεντρικό μενού του Facebook) και μελέτησε:

  • Σε πόσους αρέσει η σελίδα σου – πόσοι σου έκαναν like ή unlike και πότε.
  • Πώς πήγαν οι διαφημίσεις σου.
  • Τι απήχηση έχει η σελίδα σου.
  • Ποιο είναι το engagement (εμπλοκή των χρηστών).
  • Πώς αντέδρασε το κοινό στα post σου.
  • Ποια post άρεσαν στους fans της σελίδας σου.
  • Τι ώρα επισκέπτονται οι χρήστες τη σελίδα σου.
  • Αν τους άρεσαν τα video που ανέβασες.
  • Από που έρχονται οι επισκέπτες της σελίδας σου στο Facebook.
  • Αν πάτησαν τα Call To Action κουμπιά που έχεις ορίσει στη σελίδα σου.
  • Αν έκαναν like- comment-share και πότε.
tip
Τip: Η σωστή ανάγνωση των στατιστικών στοιχείων της σελίδας σου είναι πολύ σημαντική γιατί θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις ποιες ενέργειες ή δημοσιεύσεις:
1) άρεσαν στο κοινό σου και ποιες όχι
2) σου έφεραν πωλήσεις
Με βάση τα αποτελέσματα θα πρέπει να σχεδιάσεις τη στρατηγική σου και τις μελλοντικές σου ενέργειες.

Περισσότερα Tips & Συμβουλές μπορείς να βρεις στο νέο μας e-book με θέμα: “Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media.Κατέβασε το e-book εδώ.

Διαχείριση Facebook Διαγωνισμών

Αν θες να αυξήσεις τη fan base της σελίδας σου, να γίνει γνωστό το όνομά σου, να εμπλέξεις ακόμη περισσότερους χρήστες με τη μάρκα σου, η διεξαγωγή διαγωνισμού μέσα από τη σελίδα σου στο Facebook είναι μια πολύ καλή επιλογή.

Οι διαγωνισμοί στο Facebook όχι μόνο σε βοηθάνε να ενισχύσεις τη διαδραστικότητα της σελίδας σου με τους καταναλωτές αλλά είναι μια πολύ καλή ευκαιρία να συλλέξεις e-mail από αυτούς και να δημιουργήσεις μια βάση δυνητικών πελατών για μελλοντικές επικοινωνίες μαζί τους.

Ανάλογα το είδος της επιχείρησής σου οι διαγωνισμοί μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην επιτυχία της παρουσίας σου στο Facebook, στη ολοκληρωμένη διαχείριση της Facebook σελίδας σου και να σε βοηθήσουν να προσεγγίσεις νέους καταναλωτές που αργότερα θα γίνουν πελάτες σου.

Θα πρέπει να διαχειρίζεσαι τους διαγωνισμούς στο Facebook με μέτρο και σύνεση ενώ τα δώρα που θα επιλέγεις, φρόντιζε να είναι σχετικά με το αντικείμενο σου και όχι δώρα που απλά αρέσουν στο ευρύ κοινό.

Οι Facebook διαγωνισμοί που θα διαχειριστείς μπορούν να εξυπηρετούν τους παρακάτω στόχους:

  • Αύξηση των likes της σελίδας σου- δημιουργία fan base
  • Δημιουργία κίνησης- traffic στην ιστοσελίδα σου
  • Ενίσχυση της διαδραστικότητας – αναγνωριστιμότητας γύρω από το brand σου
protinoyme

Οι επιλογές σου σε μηχανισμούς και θεματολογία διαγωνισμών είναι επίσης πολλές. Μερικές ιδέες για να καταλάβεις το εύρος:

  • Κλήρωση
  • Quiz
  • Διαγωνισμός φωτογραφίας
  • Απάντησε πρώτος και κέρδισε
  • Οι 10 πρώτοι κερδίζουν
  • Και άλλες πολλές
tip
Tip για έναν επιτυχημένο διαγωνισμό:
Καλό είναι ο Facebok διαγωνισμός που θα διαχειριστείς να υλοποιηθεί σε ξεχωριστό application και όχι απευθείας μέσα από τη σελίδα σου.

Tο Facebook μπορεί να σε βοηθήσει να αυξήσεις τις πωλήσεις και να οδηγήσεις την εταιρεία σου μπροστά. Μην αναβάλλεις την δραστηριοποίησή σου. Αν δεν ξεκινήσεις σήμερα, αύριο θα χάνεις πωλήσεις. Η σωστή, συστηματική και ολοκληρωμένη διαχείριση της Facebook σελίδας σου είναι καθοριστικής σημασίας για το αποτέλεσμα.

Αν δεν έχεις χρόνο ή χρειάζεσαι βοήθεια για να ξεκινήσεις, είμαστε δίπλα σου. Η ομάδα μας μπορεί να αναλάβει τη Διαχείριση Facebook για σένα. Αναλαμβάνουμε τη δημιουργία του περιεχομένου σου αλλά και τις διαφημίσεις σου στο Facebook! Απλά κάλεσέ μας στο 210 220 2725 για να ξεκινήσουμε!
Ανακάλυψε τις υπηρεσίες μας: www.socialactive.gr