Facebook page, Facebook profile, Facebook Groups. 
Τι να διαλέξεις;

Ναι, έχεις ακούσει ότι στις μέρες μας το Facebook Marketing είναι το πιο αποδοτικό και οικονομικό μέσο για να προβάλλεις την επιχείρησή σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Και αποφάσισες να ξεκινήσεις και εσύ.

Και ενώ νόμιζες ότι είναι εύκολο και πολύ απλό σαν διαδικασία, ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι πρέπει να κάνεις μια σειρά από σωστές κινήσεις και επιλογές όχι μόνο για να αξιοποιήσεις αποτελεσματικά το μέσο αλλά και για να μην πετάξεις τον χρόνο και τα χρήματά σου. Η αλήθεια είναι ότι είναι εύκολο να είσαι απλός χρήστης του δημοφιλέστερου Social Μedia καναλιού αλλά δύσκολο να υλοποιείς ενέργειες Facebook Marketing μέσα σε αυτό.

Ας δούμε τις επιλογές σου, και πώς πρέπει να κινηθείς

Facebook profile

Για να ξεκινήσεις οποιαδήποτε δραστηριότητα στο Facebook, καταρχήν θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα προσωπικό προφίλ στο Facebook ή διαφορετικά Facebook profile. Το προφίλ σου θα είναι η βάση και το κέντρο αναφοράς μέσα από το οποίο θα χειρίζεσαι τα πάντα: την σελίδα της επιχείρησής σου, τις διαφημίσεις σου, τα group που πιθανά να δημιουργήσεις και φυσικά τις προσωπικές σου αναρτήσεις.

Πρόσεξε, το προσωπικό σου προφίλ πρέπει να είναι μοναδικό και να αφορά μόνο εσένα και την προσωπική σου ζωή και όχι την επαγγελματική σου προβολή. 
Πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε θα πρέπει να διαβάσεις τους κανόνες χρήσης του Facebook. Εκεί θα δεις ότι βασικός κανόνας του μέσου είναι ότι απαγορεύει να χρησιμοποιείς το προσωπικό σου προφίλ για εμπορικούς σκοπούς. Πιο συγκεκριμένα, στην ενότητα 4 με θέμα τη Δημιουργία και ασφάλεια λογαριασμού αναφέρει: «Δεν θα χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας Χρονολόγιο για εμπορικούς σκοπούς. Για τέτοιους σκοπούς, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια Σελίδα Facebook.»

Άρα, η δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook δεν είναι επιλογή αλλά μονόδρομος, καθώς αν το Facebook εντοπίσει ότι χρησιμοποιείς το προσωπικό προφίλ για εμπορικούς σκοπούς και προβολή θα κατεβάσει τη σελίδα σου. Και σίγουρα δεν θέλεις να ρισκάρεις τον κόπο ή τα χρήματα που θα επενδύσεις.


Πάντως, οι δυνατότητες προβολής που σου ανοίγονται δημιουργώντας μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook είναι πολλές και πραγματικά μπορείς να βοηθήσεις τις πωλήσεις σου αν τις αξιοποιήσεις με πλάνο και στρατηγική. To Facebook Marketing είναι πλέον ένα εργαλείο δουλειάς που καμία επιχείρησή δεν πρέπει να αγνοεί ή να μην αξιοποιεί σωστά.

Δημιουργία Facebook Page ή Group

Tip: Στη κεντρική σου σελίδα του προσωπικού σου προφίλ, κάτω κάτω στην αριστερή στήλη θα δεις την ενότητα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ή CREATE, ανάλογα τη γλώσσα που έχεις επιλέξει.
Από αυτό το σημείο μπορείς να ξεκινήσεις τη δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook, μιας διαφήμισης, ενός Group ή και ένα Event.

Περισσότερα Tips & Συμβουλές μπορείς να βρεις στο νέο μας e-book με θέμα: "Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media."Κατέβασε το e-book εδώ.

Facebook page

Δημιουργώντας μια σελίδα για την επιχείρησή σου στο Facebook, μπορείς να αξιοποιήσεις όλη τη δύναμη και τις δυνατότητες προβολής που σήμερα σου προσφέρει o βασιλιάς των social media σε κάθε μικρή ή μεγάλη επιχείρηση.
 Πιο συγκεκριμένα μπορείς:

  • Να δημιουργείς και να δημοσιεύεις περιεχόμενο, σχετικό με την επιχείρησή σου και τις υπηρεσίες που προσφέρεις.
  • Να διαφημίζεις την επιχείρησή σου σε συγκεκριμένο κοινό στόχο που θέλεις να προσεγγίσεις.
  • Να μελετάς τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σου, ώστε να βλέπεις τι πήγε καλά για να το συνεχίσεις και τι δεν σου έφερε τα αποτελέσματα που περίμενες, ώστε να το διορθώσεις.
  • Να τρέχεις διαγωνισμούς, που θα αυξήσουν τα likes της σελίδας σου.

Βρες στο άρθρο μας Πώς με τη σωστή διαχείρηση της Facebook σελίδας σου κερδίζεις πελάτες! απλές συμβουλές και tips για το πώς θα δραστηριοποιηθείς σωστά στο Facebook και πώς θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τον βασιλιά των Social Media, το Facebook.

Facebook group

Σίγουρα θα έχεις ακούσει την έννοια του Facebook Group και μπορεί ήδη να συμμετέχεις σαν χρήστης σε κάποιο Facebook group.

Στα group οι χρήστες συμμετέχουν με το προσωπικό τους προφίλ και ουσιαστικά το Group αποτελείται από μια ομάδα χρηστών που έχουν και μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα αν έχεις ένα e-shop που πουλάει λουλούδια θα μπορούσες να δημιουργήσεις ένα group για τους λάτρεις της τουλίπας και μέσα από αυτό να μοιράζεσαι φωτογραφίες με τουλίπες, συμβουλές φροντίδας της τουλίπας και να ανταλλάσσεις γνώμες και απόψεις με τα μέλη του group σου.

Το group μπορεί να είναι:

  • Δημόσιο- Public – ανοιχτό σε όλους.
  • Closed– αυτό το είδος group έχει κάποιον κεντρικό διαχειριστή, που βλέπει και εγκρίνει ή απορρίπτει όλα τα αιτήματα χρηστών για συμμετοχή.
  • Μυστική ομάδα: Αυτά τα group δεν εμφανίζονται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και συνήθως έχουν πολύ συγκεκριμένα μέλη και σκοπό.

Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις τα Group προς όφελος της επιχείρησής σου;

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αξιοποιήσεις σωστά τα Facebook Group
  • Να δημιουργήσεις το δικό σου Facebook Group γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα της εμπορικής σου δραστηριότητας.
  • Να συμμετέχεις εσύ σαν χρήστης σε Group που πιστεύεις ότι θα βρεις μέλη που θα ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σου.

Tip: Tα μέλη των Group είναι συνήθως δεμένα μεταξύ τους και υποστηρίζουν το ένα το άλλο. Θα πρέπει να σεβαστείς το περιβάλλον και το μέσο και αν θες να προβάλεις την επιχείρησή σου να είσαι πολύ διακριτικός. Θα πρέπει να κερδίσεις τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των μελών και απλά να ενημερώσεις για την επιχείρησή σου και τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου.

Βασικά συμπεράσματα

Βασικός πυλώνας της εμπορικής σου παρουσίας και προβολής στο Facebook πρέπει να είναι η σελίδα σου στο Facebook και οι διαφημίσεις που θα τρέξεις. 
Παράλληλα, στα πλαίσια ενός πιο ολοκληρωμένου Facebook Marketing πλάνου, μπορείς:

  • Να ενισχύσεις τη παρουσία σου αξιοποιώντας επιλεκτικά κάποια Facebook Groups ή να δημιουργήσεις το δικό σου.
  • Μέσω του προσωπικού σου προφίλ, να κάνεις share ή like ή comment τα Post που ανεβάζεις στη σελίδα σου και έτσι οι φίλοι σου να βλέπουν και να παρακαλουθούν την επαγγελματική σου δράση και να ενημερώνονται για τις όποιες εξελίξεις συμβαίνουν στην εταιρεία σου.

Θ έλεις να ξεκινήσεις και εσύ; Μπορούμε να σε βοηθήσουμε! Απλά κάλεσέ μας στο 211 210 5679
Ανακάλυψε τις υπηρεσίες μας:
www.socialactive.gr

Facebook page, Facebook profile, Facebook Groups. 
Τι να διαλέξεις;

Ναι, έχεις ακούσει ότι στις μέρες μας το Facebook Marketing είναι το πιο αποδοτικό και οικονομικό μέσο για να προβάλλεις την επιχείρησή σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου.

Και αποφάσισες να ξεκινήσεις και εσύ.

Και ενώ νόμιζες ότι είναι εύκολο και πολύ απλό σαν διαδικασία, ξαφνικά ανακαλύπτεις ότι πρέπει να κάνεις μια σειρά από σωστές κινήσεις και επιλογές όχι μόνο για να αξιοποιήσεις αποτελεσματικά το μέσο αλλά και για να μην πετάξεις τον χρόνο και τα χρήματά σου. Η αλήθεια είναι ότι είναι εύκολο να είσαι απλός χρήστης του δημοφιλέστερου Social Μedia καναλιού αλλά δύσκολο να υλοποιείς ενέργειες Facebook Marketing μέσα σε αυτό.

Ας δούμε τις επιλογές σου, και πώς πρέπει να κινηθείς

Facebook profile

Για να ξεκινήσεις οποιαδήποτε δραστηριότητα στο Facebook, καταρχήν θα πρέπει να δημιουργήσεις ένα προσωπικό προφίλ στο Facebook ή διαφορετικά Facebook profile. Το προφίλ σου θα είναι η βάση και το κέντρο αναφοράς μέσα από το οποίο θα χειρίζεσαι τα πάντα: την σελίδα της επιχείρησής σου, τις διαφημίσεις σου, τα group που πιθανά να δημιουργήσεις και φυσικά τις προσωπικές σου αναρτήσεις.

Πρόσεξε, το προσωπικό σου προφίλ πρέπει να είναι μοναδικό και να αφορά μόνο εσένα και την προσωπική σου ζωή και όχι την επαγγελματική σου προβολή. 
Πριν ξεκινήσεις οτιδήποτε θα πρέπει να διαβάσεις τους κανόνες χρήσης του Facebook. Εκεί θα δεις ότι βασικός κανόνας του μέσου είναι ότι απαγορεύει να χρησιμοποιείς το προσωπικό σου προφίλ για εμπορικούς σκοπούς. Πιο συγκεκριμένα, στην ενότητα 4 με θέμα τη Δημιουργία και ασφάλεια λογαριασμού αναφέρει: «Δεν θα χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας Χρονολόγιο για εμπορικούς σκοπούς. Για τέτοιους σκοπούς, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια Σελίδα Facebook.»

Άρα, η δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook δεν είναι επιλογή αλλά μονόδρομος, καθώς αν το Facebook εντοπίσει ότι χρησιμοποιείς το προσωπικό προφίλ για εμπορικούς σκοπούς και προβολή θα κατεβάσει τη σελίδα σου. Και σίγουρα δεν θέλεις να ρισκάρεις τον κόπο ή τα χρήματα που θα επενδύσεις.


Πάντως, οι δυνατότητες προβολής που σου ανοίγονται δημιουργώντας μια επαγγελματική σελίδα στο Facebook είναι πολλές και πραγματικά μπορείς να βοηθήσεις τις πωλήσεις σου αν τις αξιοποιήσεις με πλάνο και στρατηγική. To Facebook Marketing είναι πλέον ένα εργαλείο δουλειάς που καμία επιχείρησή δεν πρέπει να αγνοεί ή να μην αξιοποιεί σωστά.

Δημιουργία Facebook Page ή Group

Tip: Στη κεντρική σου σελίδα του προσωπικού σου προφίλ, κάτω κάτω στην αριστερή στήλη θα δεις την ενότητα ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ή CREATE, ανάλογα τη γλώσσα που έχεις επιλέξει.
Από αυτό το σημείο μπορείς να ξεκινήσεις τη δημιουργία μιας επαγγελματικής σελίδας στο Facebook, μιας διαφήμισης, ενός Group ή και ένα Event.

Περισσότερα Tips & Συμβουλές μπορείς να βρεις στο νέο μας e-book με θέμα: "Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media."Κατέβασε το e-book εδώ.

Facebook page

Δημιουργώντας μια σελίδα για την επιχείρησή σου στο Facebook, μπορείς να αξιοποιήσεις όλη τη δύναμη και τις δυνατότητες προβολής που σήμερα σου προσφέρει o βασιλιάς των social media σε κάθε μικρή ή μεγάλη επιχείρηση.
 Πιο συγκεκριμένα μπορείς:

  • Να δημιουργείς και να δημοσιεύεις περιεχόμενο, σχετικό με την επιχείρησή σου και τις υπηρεσίες που προσφέρεις.
  • Να διαφημίζεις την επιχείρησή σου σε συγκεκριμένο κοινό στόχο που θέλεις να προσεγγίσεις.
  • Να μελετάς τα στατιστικά στοιχεία της σελίδας σου, ώστε να βλέπεις τι πήγε καλά για να το συνεχίσεις και τι δεν σου έφερε τα αποτελέσματα που περίμενες, ώστε να το διορθώσεις.
  • Να τρέχεις διαγωνισμούς, που θα αυξήσουν τα likes της σελίδας σου.

Βρες στο άρθρο μας Πώς με τη σωστή διαχείρηση της Facebook σελίδας σου κερδίζεις πελάτες! απλές συμβουλές και tips για το πώς θα δραστηριοποιηθείς σωστά στο Facebook και πώς θα αυξήσεις τις πωλήσεις σου χρησιμοποιώντας αποτελεσματικά τον βασιλιά των Social Media, το Facebook.

Facebook group

Σίγουρα θα έχεις ακούσει την έννοια του Facebook Group και μπορεί ήδη να συμμετέχεις σαν χρήστης σε κάποιο Facebook group.

Στα group οι χρήστες συμμετέχουν με το προσωπικό τους προφίλ και ουσιαστικά το Group αποτελείται από μια ομάδα χρηστών που έχουν και μοιράζονται κοινά ενδιαφέροντα. Για παράδειγμα αν έχεις ένα e-shop που πουλάει λουλούδια θα μπορούσες να δημιουργήσεις ένα group για τους λάτρεις της τουλίπας και μέσα από αυτό να μοιράζεσαι φωτογραφίες με τουλίπες, συμβουλές φροντίδας της τουλίπας και να ανταλλάσσεις γνώμες και απόψεις με τα μέλη του group σου.

Το group μπορεί να είναι:

  • Δημόσιο- Public – ανοιχτό σε όλους.
  • Closed– αυτό το είδος group έχει κάποιον κεντρικό διαχειριστή, που βλέπει και εγκρίνει ή απορρίπτει όλα τα αιτήματα χρηστών για συμμετοχή.
  • Μυστική ομάδα: Αυτά τα group δεν εμφανίζονται στα αποτελέσματα των αναζητήσεων και συνήθως έχουν πολύ συγκεκριμένα μέλη και σκοπό.

Πώς μπορείς να αξιοποιήσεις τα Group προς όφελος της επιχείρησής σου;

Υπάρχουν δύο τρόποι για να αξιοποιήσεις σωστά τα Facebook Group
  • Να δημιουργήσεις το δικό σου Facebook Group γύρω από ένα συγκεκριμένο θέμα της εμπορικής σου δραστηριότητας.
  • Να συμμετέχεις εσύ σαν χρήστης σε Group που πιστεύεις ότι θα βρεις μέλη που θα ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σου.

Tip: Tα μέλη των Group είναι συνήθως δεμένα μεταξύ τους και υποστηρίζουν το ένα το άλλο. Θα πρέπει να σεβαστείς το περιβάλλον και το μέσο και αν θες να προβάλεις την επιχείρησή σου να είσαι πολύ διακριτικός. Θα πρέπει να κερδίσεις τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη των μελών και απλά να ενημερώσεις για την επιχείρησή σου και τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα σου.

Βασικά συμπεράσματα

Βασικός πυλώνας της εμπορικής σου παρουσίας και προβολής στο Facebook πρέπει να είναι η σελίδα σου στο Facebook και οι διαφημίσεις που θα τρέξεις. 
Παράλληλα, στα πλαίσια ενός πιο ολοκληρωμένου Facebook Marketing πλάνου, μπορείς:

  • Να ενισχύσεις τη παρουσία σου αξιοποιώντας επιλεκτικά κάποια Facebook Groups ή να δημιουργήσεις το δικό σου.
  • Μέσω του προσωπικού σου προφίλ, να κάνεις share ή like ή comment τα Post που ανεβάζεις στη σελίδα σου και έτσι οι φίλοι σου να βλέπουν και να παρακαλουθούν την επαγγελματική σου δράση και να ενημερώνονται για τις όποιες εξελίξεις συμβαίνουν στην εταιρεία σου.

Θ έλεις να ξεκινήσεις και εσύ; Μπορούμε να σε βοηθήσουμε! Απλά κάλεσέ μας στο 211 210 5679
Ανακάλυψε τις υπηρεσίες μας:
www.socialactive.gr

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το…!

Κατεβάστε Δωρεάν το νέο μας ebook!

Για σένα που αναζητάς χρήσιμες συμβουλές για το πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media, ετοιμάσαμε το e-book:

"Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media"

Κατέβασέ το ΔΩΡΕΑΝ.

Τέλεια! Έχετε εγγραφεί επιτυχώς.

Pin It on Pinterest

Share This