Black Friday & Christmas. Αύξησε τις πωλήσεις σου με τα Social Media.

Νοέμβριος και Δεκέμβριος, οι δύο τελευταίοι μήνες του έτους, που αν τους αξιοποιήσεις σωστά, μπορείς στην κυριολεξία να απογειώσεις τις πωλήσεις σου.
Γιατί ο Νοέμβρος και ο Δεκέμβριος κρύβουν και από ένα μοναδικό άσο στο μανίκι τους -ευκαιρίες να αυξήσεις τις πωλήσεις σου- και στις προσφέρουν απλόχερα για να κερδίσεις χρήματα.

Ευκαιρία No 1:
24 Nοεμβρίου – Black Friday

Ότι κατάστημα και αν έχεις, ηλεκτρονικό ή φυσικό, ότι υπηρεσία και αν προσφέρεις, βγάλε την σε προσφορά και σίγουρα θα πουλήσεις ή διαφορετικά θα ξεστοκάρεις.

Ευκαιρία No2:
Δεκέμβριος: περίοδος γιορτών

Όλοι έχουν χαρούμενη γιορτινή διάθεσή, θέλουν να κάνουν ξεχωριστά δώρα στους αγαπημένους τους, έχουν τη διάθεση ( ή και την υποχρέωση) να χαλάσουν χρήματα.

Θέλεις αυτά τα χρήματα να τα εισπράξεις εσύ και η επιχείρηση σου; Θέλεις να προτιμήσουν να αγοράσουν τα δικά σου προϊόντα ή υπηρεσίες και όχι του ανταγωνισμού;

Η απάντηση είναι σίγουρα μία!! ΝΑΙ!

Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις:

  1. Οργανώσου από νωρίς, βγάλε πλάνο ενεργειών και πάρε από τώρα τις σωστές αποφάσεις.
  2. Εντόπισε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλεις να προωθήσεις.
  3. Τσέκαρε ότι το απόθεμα και η διαθεσιμότητα των προϊόντων σου δεν θα σε προδώσουν.
  4. Εξέτασε το βασικό μήνυμα επικοινωνίας του προϊόντος σου αυτές τις μέρες.


  5. Για το Black Friday – οι ενέργειες που θα κάνεις θα πρέπει να είναι πιο hard selling καθώς θα πρέπει να προωθούν μια δυνατή προσφορά.

    Για τα Χριστούγεννα, αξιοποίησε την μαγεία των Χριστουγέννων και μίλησε σε αντίστοιχο ύφος και στυλ.

  6. Όρισε τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό σου. To σίγουρο είναι θα πας online αλλά οι επιλογές σου είναι πολλές. Π.χ google ads, e-mail campaign, Social Media κλπ.
  7. Αξιοποίησε τη δύναμη των Social Media για να πουλήσεις. Ανάλογα τη περίσταση μπορείς να τα αξιοποιήσεις και διαφορετικά.


  8. Βlack Friday: Βγάλε και προώθησε προσφορές, κάνε διαφημίσεις με στόχο το conversion και την αγορά.

    Περίοδος Χριστουγέννων: Μίλησε με συναίσθημα, κέρδισε την προσοχή τους, πείσε τους να αγοράσουν το δικό σου προϊόν και όχι του ανταγωνιστή. Στόχος σου και πάλι είναι το conversion αλλά θα πρέπει να τους προσεγγίσεις με ένα πιο συναισθηματικό & lifestyle τρόπο.

Σε κάθε μια περίπτωση το σωστό περιεχόμενο στα Social Media και οι εύστοχες διαφημίσεις είναι αυτά που θα σου εξασφαλίσουν την επιτυχία.

Αν δεν είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα που μπορείς να πετύχεις δεν είναι η σωστή εποχή για πειράματα. Μην ρισκάρεις τις πωλήσεις σου. Ζήτησε τη βοήθεια ενός ειδικού για να οργανώσεις τη προβολή της επιχείρησής σου. Εσύ ασχολήσου με τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση των πελατών σου. Ανέθεσε τα Social Media στην Social Active. Μια ομάδα από ειδικούς είναι έτοιμη να σε βοηθήσει να κερδίσεις «πολλές» πωλήσεις

Οργανώσου σήμερα, για να είσαι καλύτερα προετοιμασμένος αύριο.

Black Friday & Christmas. Αύξησε τις πωλήσεις σου με τα Social Media.

Νοέμβριος και Δεκέμβριος, οι δύο τελευταίοι μήνες του έτους, που αν τους αξιοποιήσεις σωστά, μπορείς στην κυριολεξία να απογειώσεις τις πωλήσεις σου.
Γιατί ο Νοέμβρος και ο Δεκέμβριος κρύβουν και από ένα μοναδικό άσο στο μανίκι τους -ευκαιρίες να αυξήσεις τις πωλήσεις σου- και στις προσφέρουν απλόχερα για να κερδίσεις χρήματα.

Ευκαιρία No 1:
24 Nοεμβρίου – Black Friday

Ότι κατάστημα και αν έχεις, ηλεκτρονικό ή φυσικό, ότι υπηρεσία και αν προσφέρεις, βγάλε την σε προσφορά και σίγουρα θα πουλήσεις ή διαφορετικά θα ξεστοκάρεις.

Ευκαιρία No2:
Δεκέμβριος: περίοδος γιορτών

Όλοι έχουν χαρούμενη γιορτινή διάθεσή, θέλουν να κάνουν ξεχωριστά δώρα στους αγαπημένους τους, έχουν τη διάθεση ( ή και την υποχρέωση) να χαλάσουν χρήματα.

Θέλεις αυτά τα χρήματα να τα εισπράξεις εσύ και η επιχείρηση σου; Θέλεις να προτιμήσουν να αγοράσουν τα δικά σου προϊόντα ή υπηρεσίες και όχι του ανταγωνισμού;

Η απάντηση είναι σίγουρα μία!! ΝΑΙ!

Να λοιπόν τι πρέπει να κάνεις:

  1. Οργανώσου από νωρίς, βγάλε πλάνο ενεργειών και πάρε από τώρα τις σωστές αποφάσεις.
  2. Εντόπισε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που θέλεις να προωθήσεις.
  3. Τσέκαρε ότι το απόθεμα και η διαθεσιμότητα των προϊόντων σου δεν θα σε προδώσουν.
  4. Εξέτασε το βασικό μήνυμα επικοινωνίας του προϊόντος σου αυτές τις μέρες.


  5. Για το Black Friday – οι ενέργειες που θα κάνεις θα πρέπει να είναι πιο hard selling καθώς θα πρέπει να προωθούν μια δυνατή προσφορά.

    Για τα Χριστούγεννα, αξιοποίησε την μαγεία των Χριστουγέννων και μίλησε σε αντίστοιχο ύφος και στυλ.

  6. Όρισε τα κανάλια που θα χρησιμοποιήσεις για να προσεγγίσεις το κοινό σου. To σίγουρο είναι θα πας online αλλά οι επιλογές σου είναι πολλές. Π.χ google ads, e-mail campaign, Social Media κλπ.
  7. Αξιοποίησε τη δύναμη των Social Media για να πουλήσεις. Ανάλογα τη περίσταση μπορείς να τα αξιοποιήσεις και διαφορετικά.


  8. Βlack Friday: Βγάλε και προώθησε προσφορές, κάνε διαφημίσεις με στόχο το conversion και την αγορά.

    Περίοδος Χριστουγέννων: Μίλησε με συναίσθημα, κέρδισε την προσοχή τους, πείσε τους να αγοράσουν το δικό σου προϊόν και όχι του ανταγωνιστή. Στόχος σου και πάλι είναι το conversion αλλά θα πρέπει να τους προσεγγίσεις με ένα πιο συναισθηματικό & lifestyle τρόπο.

Σε κάθε μια περίπτωση το σωστό περιεχόμενο στα Social Media και οι εύστοχες διαφημίσεις είναι αυτά που θα σου εξασφαλίσουν την επιτυχία.

Αν δεν είσαι σίγουρος για το αποτέλεσμα που μπορείς να πετύχεις δεν είναι η σωστή εποχή για πειράματα. Μην ρισκάρεις τις πωλήσεις σου. Ζήτησε τη βοήθεια ενός ειδικού για να οργανώσεις τη προβολή της επιχείρησής σου. Εσύ ασχολήσου με τις πωλήσεις και την εξυπηρέτηση των πελατών σου. Ανέθεσε τα Social Media στην Social Active. Μια ομάδα από ειδικούς είναι έτοιμη να σε βοηθήσει να κερδίσεις «πολλές» πωλήσεις

Οργανώσου σήμερα, για να είσαι καλύτερα προετοιμασμένος αύριο.

Σας άρεσε; Μοιραστείτε το…!

Κατεβάστε Δωρεάν το νέο μας ebook!

Για σένα που αναζητάς χρήσιμες συμβουλές για το πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media, ετοιμάσαμε το e-book:

"Πώς θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου με τα Social Media"

Κατέβασέ το ΔΩΡΕΑΝ.

Τέλεια! Έχετε εγγραφεί επιτυχώς.

Pin It on Pinterest

Share This