Λένε ότι η πρώτη εντύπωση είναι το παν!
Έτσι γίνεται και στον κόσμο των social media. Μέσα στα πρώτα 7 δευτερόλεπτα που θα δει κάποιος το προφίλ σου θα πρέπει να καταλάβει ποιος είσαι και τι κάνεις.
Έτσι, είτε χρησιμοποιείς το Instagram για προσωπική, είτε για επαγγελματική χρήση, είναι απαραίτητο να κάνεις καλή εντύπωση αν επιθυμείς να προσελκύσεις νέους followers και πιθανούς πελάτες.
Ναι, το Instagram bio είναι ένα εργαλείο που μπορεί να σου φέρει followers… αρκεί να το δομήσεις σωστά.
Είσαι έτοιμος να μετατρέψεις το Instagram bio σου, ώστε να πείσει τους χρήστες να πατήσουν το κουμπί “follow”;
1. Η εικόνα profile είναι το παν
Είναι σημαντικό να επιλέξεις μια καλής ποιότητας φωτογραφία για το προφίλ σου ή να βάλεις το logo σου μέσα στα περιθώρια, για να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από τους χρήστες. Αν είσαι influencer, blogger ή entrepreneur τότε επέλεξε μια φωτογραφία σου και φόρεσε το πιο φωτεινό σου χαμόγελο! Μια καλή τεχνική είναι να βάλεις την φωτογραφία σε μονόχρωμο background, ώστε να ξεχωρίζεις από τα υπόλοιπα accounts.
2. Βελτίωσε το Instagram name σου
Ένα από το τα βήματα που θα πρέπει να κάνεις για τη δημιουργία ενός καλού Instagram bio είναι να βεβαιωθείς ότι το πεδίο ονόματος σου είναι όσο το δυνατόν καλύτερο, και περιέχει μια λέξη κλειδί που περιγράφει την ιδιότητα σου.
Για παράδειγμα, εάν είσαι personal trainer, εκτός από το να γράψεις το πλήρες όνομά σου μπορείς να συμπεριλάβεις και τον τίτλο της ιδιότητας σου. Με αυτόν τον τρόπο, όταν οι χρήστες θα αναζητούν στο Instagram για personal trainers, θα μπορούν να βρίσκουν εύκολα το σωστό λογαριασμό, δηλαδή και τον δικό σου!

Το Instagram λαμβάνει επίσης υπόψη τα πεδία ονόματος (name) και ονόματος χρήστη (username) σε ερωτήματα αναζήτησης, επομένως, είναι εξαιρετική ιδέα να βελτιστοποιήσεις και τα δύο.
3. Πρόσθεσε κατηγορία
Εάν διατηρείς επιχειρηματικό προφίλ στο Instagram, μπορείς να επιλέξεις μια κατηγορία για την επιχείρησή σου. Αυτό θα εμφανιστεί κάτω από το όνομά σου – πάνω από το Instagram bio σου και μπορεί να βοηθήσει τους ανθρώπους να δουν με μια ματιά τι κάνεις.
Η προσθήκη της κατηγορίας θα ελευθερώσει χώρο στο Instagram bio, καθώς δεν χρειάζεται να επαναλάβεις αυτή την πληροφορία.

4. Δείξε ποιος είσαι!
Επισήμανε τις δεξιότητές σου στο κοινό που στοχεύεις (Target Audience).
Ένα καλό Instagram bio εξηγεί τι κάνεις και σε ποιο κοινό απευθύνεσαι. Και όλα αυτά θα πρέπει να τα επιτύχεις σε μόλις 150 χαρακτήρες.
Εάν είσαι επιχειρηματίας, μπορείς να χρησιμοποιήσεις το bio σου για να σε βοηθήσει να ξεχωρίσεις στον κλάδο σου. Σκέψου τις δεξιότητές σου, τυχόν εμπειρίες που μπορεί να ενδιαφέρουν τους πιθανούς followers σου ή τι είναι αυτό που σε κάνει μοναδικό.
5. Πρόσθεσε Call-to-Action πριν το link
Το Instagram δίνει τη δυνατότητα να προβάλεις στο κοινό σου μόνο ένα link και αυτό γιατί δεν θέλει οι χρήστες του να βγαίνουν εκτός της πλατφόρμας. Έτσι λοιπόν, προσπάθησε να το εκμεταλλευτείς όσο πιο σοφά μπορείς.
Πρόσθεσε ένα δυνατό call to action πάνω από το url και κάντο να ξεχωρίσει, π.χ. χρησιμοποιώντας emojis, ώστε οι χρήστες να καταλάβουν που πρέπει να κλικάρουν.
Tips: Βάλε το link από το site ή το blog σου, ακόμα και από μια προσφορά που τρέχεις τη δεδομένη στιγμή.
6. Αυξήσε τις πωλήσεις σου με το εργαλείο Lord of the Links.
Το Instagram σου δίνει την δυνατότητα να έχεις μόνο ένα link που μπορεί να οδηγήσει σε έναν εξωτερικό ιστότοπο, επομένως είναι σημαντικό να είσαι στρατηγικός σχετικά με τον τρόπο της χρήσης του.
Εάν λοιπόν το δεσμεύσεις για την web σελίδα σου θα πρέπει κάθε φορά που έχεις κάτι νέο να δείξεις στους followers σου να ενημερώνεις το bio σου. Η συνεχής αλλαγή των links γίνεται δύσκολη και σίγουρα κανείς δεν έχει χρόνο γι’ αυτό.
Ευτυχώς, υπάρχει ένα εργαλείο που μπορεί να κάνει την ζωή σου εύκολη, σου κερδίζει χρόνο, αλλά και περισσότερες επισκέψεις στις σελίδες που θέλεις να προβάλλεις στους followers σου.
Αντί λοιπόν να χρειάζεται να αλλάζεις συνεχώς τη διεύθυνση URL και το CTA στο Instagram bio σου, το lord of the links δημιουργεί μια σελίδα προορισμού με τη δυνατότητα να βάλεις όσα links θέλεις.
Χρησιμοποιώντας το Lotl κάνεις εύκολη την πλοήγηση των χρηστών σε συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων ή υπηρεσιών σου.
Και το καλύτερο από όλα;
Σου το δίνουμε δωρεάν με την ενεργοποίηση των υπηρεσιών μας!
Αν λοιπόν θέλεις να αξιοποιήσεις το link στο instagram bio σου για να οδηγήσεις περισσότερες επισκέψεις σε διάφορα links, όπως blog posts, campaign landing pages, ή συγκεκριμένες σελίδες προϊόντων, μπορείς να κάνεις την εμπειρία του χρήστη σου μοναδική με το Lord of the Links.
7. Πρόσθεσε και άλλα contact κουμπιά (ή CTAs).
Αν έχεις επαγγελματικό προφίλ τότε σου δίνεται η δυνατότητα να προσθέσεις το τηλέφωνό σου, το email σου ή να δώσεις οδηγίες για τη διεύθυνσή σου.
Επίσης, μπορείς να προσθέσεις κουμπιά call to action και να παροτρύνεις το κοινό σου να σου στείλει μήνυμα ή ακόμα και να κάνει παραγγελία για φαγητό (αν έχεις κατάστημα εστίασης), κάτι που πλέον μπορείς να το κάνεις και από τα stories σου.

8. Χρησιμοποίησε λέξεις κλειδιά
Όταν χρησιμοποιείς συγκεκριμένα keywords στο Instagram bio θα σε βοηθήσει να κερδίσεις κάποιους followers που ακολουθούν παρόμοιους λογαριασμούς με το δικό σου.
Επέλεξε keywords που θα δείξουν τι έχεις να προσφέρεις στο κοινό σου, τα προσόντα σου, τα ενδιαφέροντά σου ή ότι πιστεύεις ότι ταιριάζει στα ενδιαφέροντα του κοινού που θέλεις να προσεγγίσεις.
Tip: Για να επιλέξεις τα σωστά keywords, κοίταξε παρόμοιους λογαριασμούς με το δικό σου, σκέψου σε τι ξεχωρίζεις από αυτούς. Δείξε τι προσφέρεις και σε κάνει μοναδικό. Το bio σου είναι το κατάλληλο μέρος για να παρουσιάσεις το ποιος είσαι και τι κάνεις με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
9. Γίνε δημιουργικός
Χρησιμοποίησε Emojis, είναι ένας τρόπος να δίνεις περισσότερες πληροφορίες μόνο με ένα χαρακτήρα. Επίσης, αναδεικνύει την προσωπικότητα του brand σου. Δίνει χρώμα και το κάνει πιο διασκεδαστικό.

10. Πρόσθεσε ένα branded hashtag που σε αντιπροσωπεύει
Mε αυτό τον τρόπο μπορείς να προτρέπεις το κοινό σου να το χρησιμοποιεί όταν θέλει να αναφερθεί στο brand σου. Έτσι μπορείς να συλλέγεις UCG (user generated content, δηλαδή περιεχόμενο που θα δημιουργεί το κοινό σου για σένα ).
Επίσης βάζοντας το hashtag στο Instagram bio σου, δίνεις την δυνατότητα στους χρήστες να δουν όλο το content που έχουν ανεβάσει οι followers σου, πατώντας σε αυτό και αυτό είναι ένα πολύ δυνατό social proof για το brand σου.

Tip: Μην τα γράφεις όλα σε μια παράγραφο.
Oι άνθρωποί τείνουν να scanάρουν και όχι να διαβάζουν πληροφορίες online.
Δώσε αέρα στο περιεχόμενο σου γράφοντάς το σε γραμμές.
Αυτό θα κάνει το IG bio σου ευκολοδιάβαστο!
11. Δημιούργησε Stories Highlights Covers
Βρίσκονται ακριβώς κάτω από το Instagram bio και σκοπός τους είναι να αποθηκεύεις τα stories που πιστεύεις ότι πρέπει το κοινό σου να βλέπει και να ξαναβλέπει. Τα covers θα βοηθήσουν το account σου να έχει ωραία αισθητική και να φαίνεται τακτοποιημένο, έτσι ώστε να μπορούν οι χρήστες να βρίσκουν το περιεχόμενο σου γρήγορα και εύκολα.

Καταλαβαίνω πόσα πολλά και διαφορετικά ζητήματα σε απασχολούν με τη διαχείριση των Social Media σου, αλλά αξίζει να επενδύσεις λίγο χρόνο και προσπάθεια στη διαδικασία που μόλις περιγράψαμε.
Καθώς το brand σου αναπτύσσεται και εξελίσσεται, μπορείς να αφιερώνεις λίγο χρόνο ανά διαστήματα για να ελέγχεις το IG bio σου, ώστε να βεβαιώνεσαι ότι λέει πάντα την σωστή ιστορία σου.
Τώρα ξέρεις πώς να κάνεις το Instagram bio σου να ξεχωρίζει. Χρησιμοποίησε αυτές τις 11 συμβουλές για να προσελκύσεις το κατάλληλο κοινό σε μια πλατφόρμα που γίνεται όλο και πιο δημοφιλής κάθε μέρα!
Αν χρειάζεσαι βοήθεια ή ιδέες για το πώς να δημιουργήσεις ένα εξαιρετικό Instagram bio, εξερεύνησε τις υπηρεσίες μας και κάλεσέ μας για να συνεργαστούμε!
Μου αρέσει να βοηθάω επιχειρήσεις όπως την δική σου στα social media, ώστε να έχουν την επιτυχία που τους αξίζει.