Τι είναι το Livestreaming shopping
Το Livestreaming shopping είναι η ένωση του social commerce με το live-streaming. Η διαφορά μεταξύ του livestream shopping με το παραδοσιακό online shopping είναι η realtime αλληλεπίδραση μεταξύ του host και του audience.

Ποια προβλήματα σου λύνει το Livestream shopping
Όταν ένας καταναλωτής δεν μπορεί να ψωνίσει σε κάποιο κατάστημα κοντά του, ένα livestream του επιτρέπει να δει τα προϊόντα.
Κατά τη διάρκεια του live, οι πιθανοί καταναλωτές μπορούν να αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, αλλά και με την επιχείρηση κάνοντας ερωτήσεις, σχόλια ή ακομα και reviews για το προϊόν προς τον host. Ως αποτέλεσμα δημιουργείται μια εμπειρία παρόμοια, αν όχι και καλύτερη, από αυτή που έχει ένας καταναλωτής σε ένα φυσικό κατάστημα, αλλά αυτή τη φορά, από την άνεση του καναπέ του.
Για να αποφύγουμε τη δημιουργία ενος αποτυχημένου ή “στημένου” live-streaming που εμπεριέχει και shopping, πρέπει να αλληλεπιδράς με τους υποψήφιους καταναλωτές. Αυτό θα οδηγήσει σε μία πιο προσωπική και αυθεντική εμπειρία αγορών. Οι άνθρωποι που σε παρακολουθούν θα απολαμβάνουν την ψυχαγωγία που τους προσφέρεις και ταυτόχρονα, θα σβήνεις οποιαδήποτε ανησυχία μπορεί να έχουν σχετικά με το προϊόν.
Για να δημιουργήσεις αυτην την αισθηση ψυχαγωγίας μπορείς να δημιουργήσεις παιχνίδια, ή εκπτωσεις και δώρα, που θα τα προσφέρεις μόνο στους θεατές, και μόνο εντός ορισμένης χρονικής περιόδου.
Τα live γίνονται ιδιαίτερα αποτελεσματικα με αυτόν τον τρόπο, επειδή τονίζεται η αίσθηση του επείγοντος, λόγω της περιορισμένης διαθεσιμότητας. Επιπλέον, όσο μεγαλύτερο είναι το κοινό που παρακολουθεί, τόσο μεγαλύτερος είναι ο φόβος να μείνεις εκτός μιας πιθανώς καλής προσφορά.
Η εταιρεία δερμοκαλλυντικών Dermalogica & Clinique χρησιμοποιεί το Facebook Live Shoppingγια να δείξει τα προϊόντα της. Στο live τους με θέμα “Τα απαραίτητα προϊόντα για την καλοκαιρινή περιποίηση”, οι πελάτες έκαναν ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα κατά την παρακολούθηση της εφαρμογής τους. Αυτό βοήθησε στους πιθανούς καταναλωτές να μειώσουν οποιαδήποτε αμφιβολία είχαν για τα προϊόντα που προβλήθηκαν.
Πώς να ξεκινήσεις με το livestream ecommerce
Το Livestream shopping είναι διαθέσιμο σε αρκετές πλατφόρμες. Το Facebook, το Instagram, το TikTok, η Amazon και το Youtube έχουν ήδη livestream, και μπορείτε να το εντάξετε άμεσα στη στρατηγική σας.
Κοίτα στην Κίνα και Δες το Μέλλον
Το Livestream shopping έγινε πρώτα γνωστό στην Κίνα, η οποία έχει τον μεγαλύτερο αριθμό σε online shoppers. Το 2020, μια έκθεση για το παγκόσμιο φεστιβάλ αγορών του “11.11” έδειξε ότι οι πωλήσεις μέσω livestream έφτασαν τα $6 δις, ποσό διπλάσιο από το αντίστοιχο του προηγούμενου έτους για το ίδιο event.
Σύμφωνα με άρθρο του eMarketer, ως το 2023, οι ψηφιακοί αγοραστές στην χώρα, που θα χρησιμοποιούν το livestream για να κάνουν τις αγορές τους θα είναι το 45%.

Τι σημαίνουν όλα αυτά για ‘σένα;
Οι εξελίξεις και οι καινοτομίες που συμβαίνουν στην Κίνα, έρχονται σιγά σιγά και στον υπόλοιπο κόσμο. Και αυτό μάλλον είναι καλό για ‘σένα και τους πελάτες σου.
Αν έχεις ήδη ένα Facebook shop, τώρα μπορείς να κάνεις livestream event και όχι μόνο να προωθείς, αλλά και να πουλάς τα προϊόντα σου.
Ακόμα και αν δεν σκοπεύεις να πουλήσεις προϊόντα απευθείας μέσω του live stream, είναι μια καλή στρατηγική για να δημιουργήσεις δυνατότερες σχέσεις με το κοινό σου.
Livestreaming shopping: Καλώς ήρθες στο νέο κύμα της επανάστασης του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Αυτό το άρθρο είναι μέρος του κεντρικού θέματος για τις νέες τάσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου. Διαβάστε και τα υπόλοιπα eCommerce trends του 2022 εδώ…