Dunya IVF Case Study – Βραβείο Καλύτερης Καμπάνιας SEO στα Peak Performance Awards.

Η Επιτυχία

- Σε 12 μήνες καταφέραμε να αυξήσουμε κατά 400% τα organic sessions.
- Η αξία του traffic, η οποία υπολογίζεται από την αξία και την θέση των keywords, ανέβηκε κατά 521%.
- Στις 10 χώρες που στοχεύαμε, είδαμε 300% αύξηση στα organic sessions.
Στόχος & Προκλήσεις
Το αντικείμενο του πελάτη είναι Ιατρικός τουρισμός για εξωσωματική γονιμοποίηση από πελάτες που ζουν στο εξωτερικό, με ισχυρό τοπικό και Ευρωπαϊκό ανταγωνισμό. Η Google είναι πολύ αυστηρή με το medical και γενικά YMYL (your money your life) υπηρεσίες, ενώ ταυτόχρονα η PPC διαφήμιση έχει πολλούς περιορισμούς στον ιατρικό κλάδο.
Ο πελάτης έκανε προσπάθεια για multilingual SEO μέσω μεγάλων εταιριών του εξωτερικού & τα αποτελέσματα δεν ήταν ικανοποιητικά. Η επισκεψιμότητά του, ερχόταν κυρίως από μία χώρα, ενώ το site είχε χιλιάδες σελίδες που δεν έβγαιναν στα αποτελέσματα. Μας ζήτησε να αυξήσουμε την επισκεψιμότητα από τις άλλες χώρες (Ευρωπαϊκές και μη).
Οι πελάτες του χρειάζονται αρκετούς μήνες έρευνας για να προχωρήσουν σε θεραπεία. Έπρεπε να βρεθεί μία λύση για να μένουμε top of mind στον υποψήφιο πελάτη, καθώς το remarketing απαγορεύεται στις ιατρικές υπηρεσίες.
Μας ζητήθηκε επίσης, να βρούμε κάποιο τρόπο για να ανέβουν οι κριτικές/reviews του, οργανικά, καθώς οι υπηρεσίες του αποτελούν taboo και είναι δύσκολο κάποιος να αναφέρει δημόσια ότι έχει ζητήσει βοήθεια από ειδικούς.
Τέλος, η σελίδα ήταν μεταφρασμένη σε 8 γλώσσες, τις οποίες δεν γνωρίζαμε και χρειαζόμασταν μεταφραστές ώστε να κάνουμε optimization στο site. Έπρεπε να σχεδιαστεί μία μακροχρόνια πολύγλωσση στρατηγική marketing και περιεχομένου, για την απόκτηση backlinks με “φυσικό” και cost-effective τρόπο, καθώς επιμέρους ζητούμενο ήταν η μεγιστοποίηση του ROI, εντός του έτους.
Λύση
Η εμπειρία μας στον κλάδο του medical μας έκανε να διαπιστώσουμε άμεσα τα προβλήματα του site και το πόσο είχε επηρεαστεί από τους αλγορίθμους της Google.
Παρατηρήσαμε ότι χιλιάδες σελίδες με αδύναμο περιεχόμενο δημιουργούσαν keyword cannibalization και έπρεπε να ξεκαθαριστούν.
Επίσης τα άρθρα/κείμενα του website, δεν είχαν επιστημονική βαρύτητα. Έπρεπε να αυξήσουμε το authority/trustworthiness του περιεχομένου τους.
Αποφασίσαμε να δημιουργήσουμε ένα eBook ως lead magnet και ένα σύνθετο funnel το οποίο εξυπηρετούσε για πολλαπλούς σκοπούς.
Υλοποίηση

Αντλήσαμε δεδομένα από πολλές πηγές και καταλήξαμε σε μια μεγάλη βάση δεδομένων, χιλιάδων keywords. Σε συνεργασία με τους μεταφραστές τα κατηγοριοποιήσαμε ανάλογα, με βάση το search-intent των χρηστών.
Ακολουθήσαμε διαφορετική στρατηγική για BOF keywords και διαφορετική για TOF/MOF.
Κατόπιν δημιουργήσαμε ποιοτικό περιεχόμενο στο blog. Οργανώσαμε το παλιό περιεχόμενο του blog σε κατηγορίες και από αυτές δημιουργήσαμε νέες σελίδες που κάλυπταν συνολικά το κάθε θέμα (ενώ πριν υπήρχαν δεκάδες άρθρα για το ίδιο topic). Έτσι καταφέραμε να διαγράψουμε χιλιάδες σελίδες αδύναμου περιεχομένου. Στη συνέχεια τις κάναμε 301 redirect, στις αντίστοιχες νέες τους.
Δημιουργήσαμε νέα άρθρα σε κατηγορίες που είχαν παραληφθεί για να στοχεύσουμε τα αντίστοιχα keywords. Ταυτόχρονα δημιουργήσαμε άλλους τύπους του ίδιου περιεχομένου (content–repurposing), όπως παρουσιάσεις και βίντεο, τα οποία δημοσιεύτηκαν στις αντίστοιχες πλατφόρμες για να το βρίσκουν οι χρήστες τους.
Δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή στις κεντρικές σελίδες υπηρεσιών, ώστε να συμπεριλάβουμε όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται να γνωρίζει ο χρήστης πριν προχωρήσει σε επικοινωνία, με βάση το keyword analysis. Δημιουργήσαμε βίντεο σε κάθε υπηρεσία, το οποίο εκτός από αύξηση σε traffic, προσέφερε και καλύτερη εμπειρία στους χρήστες γενικότερα.
Σε όλες τις σελίδες βάλαμε παραπομπές σε πηγές, ενώ οι γιατροί της κλινικής έλεγξαν και υπέγραψαν το κάθε νέο άρθρο. Έτσι για όλα τα άρθρα υπήρχε πλέον ο αρθρογράφος, με πλήρες προφίλ και links στο background του, κάτι το οποίο ανέβασε την αξιοπιστία του site.
Το eBook αύξησε κατά πολύ τις φόρμες ενδιαφέροντος αλλά και τα φυσικά backlinks προς το site, καθώς έδινε απαντήσεις σε όλους τους TOF (top of funnel) επισκέπτες, οι οποίοι στη συνέχεια το μοίραζαν σε άλλα communities. Αυτό οδηγούσε στο email funnel και λειτουργούσε ως μηχανισμός κατεύθυνσης των επισκεπτών, με βάση το status τους (TOF/MOF/BOF).

Η επόμενη κίνηση έγινε σε επίπεδο reviews. Ενσωματώσαμε μέσα στο funnel μια λειτουργία όπου ζητάμε από τον πελάτη να γράψει review για την εμπειρία του σε 3α websites, όταν έχει πετυχημένη επέμβαση. Έτσι αυξήσαμε τα signals για την Google ότι το website και οι υπηρεσίες του, είναι ποιοτικές και αξίζουν να είναι στην κορυφή.
Δώσαμε μεγάλη βάση στην βελτιστοποίηση περιεχομένου για τα κινητά τηλέφωνα. Αναλύσαμε τα στατιστικά του κοινού μας και εφαρμόσαμε βέλτιστες πρακτικές για την φόρτωση (και την μη φόρτωση) περιεχομένου στο κινητό τηλέφωνο. Οι ταχύτητες φόρτωσης βελτιώθηκαν σε όλα τα επίπεδα.

Αναλύσαμε το website με crawlers όπως screaming frog και website auditor. Ψάξαμε για τεχνικά θέματα που κρατούν πίσω τη σελίδα. Αφού τα διορθώσαμε, πλέον κάνουμε μηνιαία βελτιστοποίηση του content των σελίδων με εργαλεία όπως το Surfer SEO, τροποποιούμε Titles & Descriptions σε σελίδες, με στόχο την αύξηση του CTR και εξελίσσουμε το funnel για την αύξηση πωλήσεων & traffic.
Τέλος, μέσω monitoring tools συμμετέχουμε σε online συζητήσεις που κάνουν οι χρήστες. Είτε σε επίπεδο forums, είτε ως comments σε άρθρα, όταν κάποιος χρήστης αναφέρει ότι αναζητάει πληροφορίες για κάποιο από τα topics που έχουμε αναπτύξει, του στέλνουμε σε direct ή public message το link μας ή το eBook. Επιδιώκουμε να δώσουμε απάντηση στο ερώτημα του χρήστη και όχι την απευθείας αναφορά του website με link. Αυτή η ενέργεια, έδωσε μεγάλη διαφορά στις φόρμες επικοινωνίας και στα shares που γίνονται για το κάθε άρθρο/σελίδα.
Με όλα αυτά, επιδιώκουμε την μακροχρόνια ανάπτυξη και επιτυχία του project, καθώς φροντίζουμε να είμαστε εκεί σε όποιον αναζητά πληροφορίες.
