Home / Case Studies / Lava art Case Study – Βραβείο Καλύτερης Διεθνής Καμπάνιας – PPC

Lava art Case Study – Βραβείο Καλύτερης Διεθνής Καμπάνιας – PPC

Lavart-case-study

Η Επιτυχία

Αύξηση κατά 200% στις online συναλλαγές (Φεβρουάριος VS Οκτώβριος) σε “Subscription model e-Shop” που μεταφράζεται σε άμεσο όφελος $XXX.000 (Εμπιστευτικά Δεδομένα)

Δεκάδες Χιλιάδες (Εμπιστευτικά Δεδομένα) νέοι συνδρομητές, γράφτηκαν στο e-shop κατά την διάρκεια εκείνης της περιόδου, οι οποίοι οδήγησαν σε 7-ψήφιο ποσό αύξησης των εσόδων της επόμενης χρονιάς, με βάση το υπάρχον churn rate της εταιρείας και τη μέση τιμή παραγγελίας συνδρομής (average subscription order value).

Αύξηση από 7 σε 13 στο Google ROAS με συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις.

One of the awards we received

Στόχος & Προκλήσεις

Η Lava Αrt Cosmetics είναι ένα διεθνές Brand που παρέχει 4 φυσικά καλλυντικά προϊόντα Nορβηγικής καταγωγής χρησιμοποιώντας ένα συνδρομητικό μοντέλο, όπου με κάθε αγορά προσφέρουν τη δυνατότητα επαναποστολής προϊόντων με έκπτωση στους πελάτες που το επιλέξουν. Τα προϊόντα παράγονται με νοοτροπία «πρώτα τη γη» και “cruelty-free”.

Ο πελάτης είχε δημιουργήσει ιστοσελίδες για 6 διεθνείς αγορές, παρ΄όλα αυτά δεν είχαν καταφέρει να επιτύχουν τα επιθυμητά επίπεδα πωλήσεων, και μέχρι των Οκτώβριο χρησιμοποιούσαν Facebook Ads επειδή τα Google Ads έφερναν μόνο μερικές πωλήσεις.

Οι ανταγωνιστές που μεταξύ άλλων, ήταν μεγάλα Brand του κλάδου που είχαν sites στις εκάστοτε τοπικές αγορές, όπως οι Maybelline, Lancome, L’oreal Paris and Clinique.

Λύση

Η στρατηγική μας, επικεντρώθηκε στην συνέργεια μεταξύ των κύριων διαφημιστικών καναλιών (Google Ads + Facebook Ads) και τη σωστή δημιουργία εξατομικευμένες καμπανιών, βασισμένες στη συμπεριφορά του χρήστη της εκάστοτε χώρας.

Για να μπορέσουμε επιτύχουμε αύξηση του ROAS, έπρεπε όλα τα κανάλια να επικοινωνούν μεταξύ τους, σε επίπεδο funnel, έτσι ώστε ο κάθε χρήστης που επισκέπτεται την ιστοσελίδα να μπορεί να βλέπει το ανάλογο μήνυμα την κατάλληλη στιγμή.

Για να το επιτύχουμε αυτό, συνεργαστήκαμε με experts διαφόρων κλάδων και δημιουργήσαμε custom διαφημιστικά για κάθε αγορά και κανάλι, ώστε τα εικαστικά και το call to action να διαφοροποιούνται, ανάλογα με την αγορά και το επίπεδο του funnel.

Με αυτό τον τρόπο διαμορφώσαμε κείμενα, βίντεο και εικαστικά που διαρκώς άλλαζαν, σύμφωνα με το επίπεδο του Funnel και την εκάστοτε τοπική αγορά.

Αποτελέσματα

Τα αποτελέσματα που καταφέραμε να επιτύχουμε, με ένα Brand προϊόντων χαμηλής αναγνωρισιμότητας, ήταν να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις του πελάτη που επιθυμούσε μια μεγάλη αύξηση σε 6 διεθνείς αγορές, με εκπληκτικά αποτελέσματα όχι μόνο στον τομέα των πωλήσεων +200%, αλλά και απο άποψη ROAS, απέναντι στα κορυφαία Brands της αγοράς με πολύ χαμηλές τιμές, όπως: Clinique, Maybelline, Estee lauder and L’oreal Paris.

Performance Marketing Award official badge

Αύξηση 200% των συναλλαγών (Φεβρουάριος vs Οκτώβριος) που μεταφράζεται σε άμεσα κέρδη της τάξεως του € XXX,000 (Απόρρητο)

Χιλιάδες (Απόρρητο) νέα συνδρομές που ενεργοποιήθηκαν εκείνη την περίοδο, με αποτέλεσμα μια 7ψήφια αύξηση (Απόρρητο) € την επόμενη χρονιά, καθώς υπήρχαν οι βάσεις για επαναλαμβανόμενες αγορές, μικρή απώλεια πελατών, και μεγάλη μέση παραγγελία της κάθε συνδρομής.

Αύξηση Google ROAS από 7 σε 13 με ολοένα και περισσότερες πωλήσεις.