Marketing Agency of the Year 2025
Work hard in silence, let success make the noise!
Best Marketing Strategy for Lead Generation
631% αύξηση στα τηλεφωνικά leads
Η χρήση Call Tracking ως βασικού KPI που εκπαίδευε τους διαφημιστικούς αλγορίθμους, η δημιουργία εξατομικευμένων CTAs ανά συσκευή, και η παραγωγή στοχευμένου περιεχομένου με πολλαπλά Lead Magnets και nurturing funnels, οδήγησαν σε αυτά τα θεαματικά αποτελέσματα.
Best Marketing Strategy for Sales
Dream 100 clients with 22% Conversion Rate & 4.300% ROI
Για την προώθηση του ευρωπαϊκού κανονισμού NIS2, σχεδιάστηκε μια καινοτόμα καμπάνια που συνέδεσε αποτελεσματικά το online με το offline marketing. Μέσα από πολλαπλά lead magnets που αξιολογούσαν ποιοτικά τα leads.
Best Use of Performance Marketing
+631% στα τηλεφωνικά leads, +953% σε MQL και +250% αύξηση στον συνολικό τζίρο.
Σχεδιάστηκε μια digital στρατηγική με στόχο την παραγωγή ποιοτικών B2B leads. Το Call Tracking αξιοποιήθηκε όχι μόνο ως εργαλείο μέτρησης αλλά και ως data source για τη βελτιστοποίηση των διαφημιστικών αλγορίθμων. Παράλληλα, εφαρμόστηκαν εξατομικευμένα CTAs ανά συσκευή και υλοποιήθηκαν πολύ-επίπεδα lead magnets και nurturing funnels.
Best Marketing Strategy for a Limited Budget (up to €100,000 annually)
Η χρήση Call Tracking ως βασικού KPI που εκπαίδευε τους διαφημιστικούς αλγορίθμους, η δημιουργία εξατομικευμένων CTAs ανά συσκευή, και η παραγωγή στοχευμένου περιεχομένου με πολλαπλά Lead Magnets και nurturing funnels, οδήγησαν σε θεαματικά αποτελέσματα: 631% αύξηση στα τηλεφωνικά leads, 953% αύξηση στα MQL και συνολική αύξηση τζίρου 250%.
Best Marketing Strategy for Winning a Specific Audience
22% Conversion Rate & Άμεση Αύξηση Τζίρου
Με αφορμή τον ευρωπαϊκό κανονισμό NIS2, υλοποιήθηκε μια στοχευμένη στρατηγική B2B performance marketing με σκοπό την ενεργοποίηση ενός από τα πιο απαιτητικά κοινά της αγοράς: C-level στελεχών και IT decision makers.
Best Innovative Use of Technologies
Ο συνδυασμός online και offline ενεργειών οδήγησε σε 631% αύξηση στα τηλεφωνικά leads, 953% αύξηση σε MQL και συνολική αύξηση τζίρου 250%.
Μια από τις πιο καινοτόμες B2B στρατηγικές υλοποιήθηκε για την TicTac, με αξιοποίηση τεχνολογιών όπως Call Tracking, Lead Magnets, email scoring, Data Enrichment και προσωποποιημένες video brochures.
Best Reputation Management Strategy
Μέσα από την καινοτόμα υπηρεσία 5-Star Reviews Booster, την αξιοποίηση του SEO budget σε PR με 150+ δημοσιεύσεις και τη συνεργασία με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, το brand ενίσχυσε τη φήμη του σε όλα τα επίπεδα.
Η αποστολή video brochures σε C-level στελέχη με προσωποποιημένα μηνύματα οδήγησε σε 22% conversion rate.
Best Marketing Achievement in Health & Beauty, Pharma
Με personalised funnel, lead magnet, πλήρες content overhaul, και τεχνική SEO βελτιστοποίηση σε 8+ γλώσσες, η οργανική επισκεψιμότητα αυξήθηκε +326% σε δύο χρόνια.
Η Dunya IVF Clinic σήμερα παρουσιάζεται ως top clinic σε AI μοντέλα και οργανικά αποτελέσματα, αυξάνοντας τις τιμές και την αναγνωρισιμότητά της σε όλη την Ευρώπη.
Best Marketing Achievement in B2B
631% αύξηση στα τηλεφωνικά leads, 953% αύξηση στα MQL, +250% στον τζίρο.
Με KPIs βασισμένα στο Call Tracking, παραγωγή στοχευμένου περιεχομένου με πολλαπλά Lead Magnets και nurturing funnels και η δημιουργία εξατομικευμένων Video Brochures, καταφέραμε να δώσουμε στους διαφημιστικούς αλγορίθμους την καθοδήγηση που χρειαζόταν.
Best Marketing Strategy for Brand Collaboration / Partnership
Η στρατηγική συνεργασία TicTac x Παναθηναϊκός x Acronis έπρεπε να επικοινωνηθεί με τρόπο που να συνδυάζει brand visibility και εμπορική απόδοση.
Με το 5-Star Reviews Booster, στρατηγική αξιοποίηση του SEO budget για 150+ PR δημοσιεύσεις και μια συνεργασία-κλειδί με την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, το brand ενίσχυσε την ψηφιακή του φήμη σε όλα τα επίπεδα. Η αποστολή προσωποποιημένων video brochures σε C-level στελέχη απέδωσε: 22% conversion rate.
Best Marketing Strategy for New Product / Service Launch
22% conversion rate, 250% αύξηση τζίρου στη διετία και ROI 4.300%.
Για την προώθηση της νέας υπηρεσίας NIS2 Compliance by TicTac και την ευαισθητοποίηση γύρω από τον ευρωπαϊκό νόμο NIS2, υλοποιήθηκε μια καινοτόμα καμπάνια που συνέδεσε στρατηγικά το online με το offline marketing.
Best Use of Sales Promotion
Για να μπορέσουμε να προωθήσουμε μια εξειδικευμένη B2B υπηρεσία σε ένα απαιτητικό κοινό, σχεδιάστηκε μια full-funnel στρατηγική που συνδύασε performance marketing με experience-based offline ενέργειες. Η καμπάνια βασίστηκε σε προσεκτικό audience segmentation, πολλαπλά touchpoints και lead magnets με scoring logic, ενισχύοντας τη διαδρομή του χρήστη σε κάθε στάδιο του buyer journey.
Best Use of Event / Experiential Marketing
Για τις ανάγκες προώθησης νέας υπηρεσίας, σχεδιάστηκε μια στοχευμένη performance marketing καμπάνια με έντονη έμφαση στη μετρησιμότητα και την εμπειρία χρήστη. Μέσα από πολλαπλά lead magnets με ενσωματωμένο μηχανισμό αξιολόγησης και την αποστολή video brochures, δημιουργήθηκε ένα πλήρες funnel ενεργοποίησης.
Η στρατηγική απέδωσε εξαιρετικά αποτελέσματα: 22% conversion rate, 250% αύξηση στον τζίρο μέσα σε δύο χρόνια και ROI 4.300%.
Best in Customer-Centric Marketing
Σχεδιάστηκε μια 360° πελατοκεντρική στρατηγική, με διακριτά experience paths για 3+ ξεχωριστά κοινά: από C-levels σε Cyber Security μέχρι χρήστες ανάκτησης και φιλάθλους του ΠΑΟ.
Ο συνδυασμός online και offline ενεργειών, με στρατηγική αξιοποίηση δεδομένων, οδήγησε σε +631% αύξηση στα leads, +953% σε MQL και +250% αύξηση στον τζίρο, αποδεικνύοντας τη δύναμη της εξατομίκευσης στο B2B περιβάλλον.
Best International SEO Campaign
400% Organic Growth in 12 languages, +521% στην αξία του traffic, +300% στις διεθνείς αναζητήσεις.
Υλοποιήθηκε πολυγλωσσική SEO στρατηγική με στόχο την αύξηση του διεθνούς traffic και την ενίσχυση του authority σε έναν από τους πιο ανταγωνιστικούς ιατρικούς κλάδους. Περιλάμβανε εκκαθάριση και αναδιοργάνωση περιεχομένου, επιστημονική επιμέλεια άρθρων, lead magnet eBook, σύνθετο funnel TOF/MOF/BOF, βελτιστοποίηση ταχύτητας σε mobile και στοχευμένη απόκτηση backlinks και reviews.
Best International PPC Campaing
+200% στις online συναλλαγές, ROAS Google από 7 σε 13 με συνεχή αύξηση πωλήσεων.
Σχεδιάστηκε στοχευμένη digital στρατηγική με έμφαση στην κερδοφορία και την κλιμάκωση των πωλήσεων. Μέσα από βελτιστοποίηση καμπανιών Google Ads, δυναμικό retargeting και αξιοποίηση προηγμένων data signals, πετύχαμε σταθερή αύξηση στο ROAS και διαρκή ανάπτυξη των online συναλλαγών.
Best in B2B
Με KPIs βασισμένα στο Call Tracking και εξατομικευμένων CTAs ανά συσκευή, παραγωγή στοχευμένου περιεχομένου με πολλαπλά Lead Magnets και nurturing funnels, καταφέραμε να δώσουμε στους διαφημιστικούς αλγορίθμους την καθοδήγηση που χρειαζόταν για να φέρουν αποτελέματα όπως: 631% αύξηση στα τηλεφωνικά leads, 953% αύξηση στα MQL, +250% στον τζίρο.
Best in Health & Pharma
Με πρωτοποριακούς συνδυασμούς TTS & ADHD Highlighter, διαδραστικά calculators και MS Clarity driven A/B testing, η Dunya IVF έγινε η μοναδική ευρωπαϊκή IVF κλινική με τόσο inclusive, data-driven UX.
Social listening insights, eBook (lead magnet) & funnel αύξησαν τις φόρμες επικοινωνίας, ενώ το AI-SEO κατέταξε την κλινική ως «European top clinic» σε ChatGPT και Perplexity.
Best B2B Experience
Για τις ανάγκες προώθησης μιας νέας υπηρεσίας του πελάτη, σχεδιάστηκε μια στοχευμένη performance marketing καμπάνια με κεντρικούς άξονες την πλήρη μετρησιμότητα και την εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη (UX). Μέσα από πολλαπλά lead magnets με ενσωματωμένο μηχανισμό αξιολόγησης και την αποστολή video brochures, δημιουργήθηκε ένα πλήρες funnel ενεργοποίησης.
Η στρατηγική απέδωσε εξαιρετικά αποτελέσματα: 22% conversion rate, 250% αύξηση στον τζίρο μέσα σε δύο χρόνια και ROI 4.300%.