Home / Case Studies / TicTac Cyber Security – Brand of the Year 2025 + 13 Awards

TicTac Cyber Security – Brand of the Year 2025 + 13 Awards

Awards Social Active TicTac Cyber Security

Η Επιτυχία

  1. Αύξηση κατά 631% σε Lead Generation Data & Νέες Τεχνολογίες.
  2. Αύξηση κατά 125% της οργανικής επισκεψιμότητας.
  3. Αύξηση των B2B leads κατά 100%.
  4. Αύξηση του τζίρου πάνω από 250%.
Social Active team with TicTac winners of Marketing arcievement Awards 2025

Στόχος & Προκλήσεις

Αν και αναγνωρισμένη ως η Νο1 εταιρεία στην ανάκτηση δεδομένων, η TicTac ήθελε να επανατοποθετηθεί στρατηγικά και ως κορυφαίος πάροχος Cyber Security. Στόχος της ήταν να επεκτείνει τη digital παρουσία της και να αναδειχθεί ως ηγέτης και στους δύο τομείς

Παράλληλα αντιμετωπίσαμε 3 σημαντικές προκλήσεις:

  1. Το brand name ήταν ταυτισμένο αποκλειστικά με την ανάκτηση δεδομένων. Με την προσθήκη των υπηρεσιών Cyber Security, υπήρξε πτώση στα rankings της ανάκτησης ενώ δεν εμφανίζονταν καθόλου σε keywords της νέας υπηρεσίας. Έπρεπε η Google να αναγνωρίζει και τις δύο κατηγορίες υπηρεσιών ως ξεχωριστές.
  2. Με αφορμή τον νέο Ευρωπαϊκό Νόμο NIS2, ο πελάτης ήθελε να το επικοινωνήσουμε αποτελεσματικά σε C-level και IT στελέχη, δημιουργώντας Awarness για την νομοθεσία, με στόχο την αύξηση πελατολογίου και του τζίρου από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
  3. Το διαθέσιμο marketing budget ήταν κάτω από 100.000€. Με το ποσό αυτό θα έπρεπε να διαχειριστούμε την παραγωγή περιεχομένου, PR, διαφημιστικά έξοδα (PPC), SEO και στρατηγική ανάπτυξης.

Λύση

Στήσαμε μια πολυεπίπεδη στρατηγική, βασισμένη σε καινοτόμα εργαλεία, ανάλυση δεδομένων και real-time προσαρμογές με τους εξής τρόπους:

  • Call Tracking
    Ενεργοποιήσαμε την υπηρεσία Call Tracking, για να μετρήσουμε τα μηνιαία τηλεφωνήματα που μέχρι τότε δεν αξιοποιούνταν. Αυτά στάλθηκαν ως Conversion Data σε Google, Meta και Analytics, βελτιώνοντας την αποδοτικότητα των καμπανιών.
  • Δυναμικά CTAs
    Αναπτύξαμε διπλά CTAs, ένα για desktop (οδηγούσε σε φόρμα επικοινωνίας) και ένα για mobile (απευθείας κλήση), ενισχύοντας την άμεση αλληλεπίδραση και την αύξηση ποιοτικών leads.
  • Content Architecture
    Διαχωρίσαμε την ανάκτηση από το όνομά του και την αρχική σελίδα. Οι υπηρεσίες οργανώθηκαν σε κατηγορίες με ξεχωριστές σελίδες και υποσελίδες. Χρησιμοποιήθηκε Keyword Research για να ξαναγραφτούν τα κείμενα με βάση την πρόθεση του χρήστη.
  • Lead Magnets & Nurturing Funnel with Scoring
    Δημιουργήσαμε πολλά lead magnets (Calculators, eBooks, online evaluation tools) που συνδέονταν με email marketing funnel, όπου κάθε χρήστης εκπαιδευόταν μέσω email sequences. Τα leads βαθμολογούνταν με scoring system, ώστε οι πωλητές να επικοινωνούν στοχευμένα και άμεσα με τα πιο ποιοτικά prospects.
  • Improving Lead Quality
    Ως Conversion Data επιλέξαμε μετά από A/B Testing να αποστέλλουμε μόνο τηλεφωνήματα άνω των 50 δευτερολέπτων για βελτίωση της ποιότητας των leads και των αλγορίθμων.
  • Mega Menu & Clarity
    Δημιουργήσαμε 1 mega menu με όλες τις υπηρεσίες κατηγοριοποιημένες. Μέσω του Microsoft Clarity παρακολουθήσαμε την συμπεριφορά των χρηστών. Παρατηρήθηκε ότι μόνο οι χρήστες της ανάκτησης δεδομένων μπερδεύονταν με το mega menu και αντικαταστάθηκε με απλοποιημένο menu ειδικά για αυτούς.
  • Data Scraping & Outreach
    Κάνοντας data scraping & outreach, επικοινωνήσαμε με δεκάδες υφιστάμενα websites που είχαν αναφορά στον πελάτη, ώστε να αλλάξουμε τα παλιά Links προς τις νέες σελίδες υπηρεσιών.
  • CLAY Data Enrichment
    Χρησιμοποιήσαμε το CLAY, εμπλουτίζοντας τα δεδομένα των υψηλής ποιότητας leads ώστε να παρέχουμε στους πωλητές πολύτιμες πληροφορίες για στοχευμένη επικοινωνία και πωλήσεις.

Αποτελέσματα

Η Google αναγνώρισε γρήγορα τη νέα δομή και τα rankings ανέβηκαν σημαντικά, τόσο για την ανάκτηση δεδομένων όσο και για το Cyber Security.

  • Η οργανική επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 712%
  • Οι τηλεφωνικές κλήσεις αυξήθηκαν κατά 631% (SQL), ενώ οι φόρμες επικοινωνίας αυξήθηκαν κατά 953% (MQLs).
  • Το Conversion Rate έφτασε το 6,48%
  • Ο τζίρος αυξήθηκε πάνω από 250% σε 2 χρόνια

Παράλληλα καταφέραμε να μειώσουμε:

  • Το κόστος ανά lead κατά 85%
  • Τον χρόνο που αφιέρωναν οι πωλητές στα μη αξιόλογα leads κατά 65%

Τέλος οι κλήσεις από όλα τα κανάλια marketing κατέγραψαν 800% αύξηση στο Cross Network

Awards

GOLD | Best Reputation Management Strategy
GOLD | Best Marketing Strategy for a Limited Budget (up to €100,000 annually)
GOLD | Best Marketing Strategy for Lead Generation
GOLD | Best Marketing Strategy for Sales
GOLD | Best Marketing Strategy for Winning a Specific Audience
GOLD | Best Innovative Use of Technologies
GOLD | Best Use of Performance Marketing
SILVER | Best Marketing Strategy for Brand Collaboration / Partnership
SILVER | Best in Customer-Centric Marketing
SILVER | Best Marketing Strategy for New Product / Service Launch
SILVER | Best Use of Sales Promotion
SILVER | Best Use of Event / Experiential Marketing
SILVER | Best Marketing Achievement in B2B